Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Conference League voorronde 2026/2027] FK Vojvodina - AFC Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 30 juli 2026 om 20:18:

s0lido schreef op 30 juli 2026 om 20:15:

Wat een kansen weer..

Goed keepertje wel van Vojvodina...

Als back-up als Ter Stegen niet komt?

+1/-0

Het spel ziet er goed uit. Een duidelijke vooruitgang.

+3/-0

s0lido schreef op 30 juli 2026 om 20:27:

Het spel ziet er goed uit. Een duidelijke vooruitgang.

Geweldige aanval, Klaassen had hem met zijn buitenkantje moeten raken. Garant voor de 1-0 dan.

+1/-0

Sevic schreef op 30 juli 2026 om 20:18:

Wat een kansen weer..

Goed keepertje wel van Vojvodina...

Matige afwerking.. (behalve schot Godts)

+1/-0

Ondanks dat de bal tegen de lat komt word ik blij om zo'n aanval. Het spel ziet er zoveel beter uit dan het gekloot afgelopen seizoen(en).

De tegenstander kan er natuurlijk geen zak van, maar dat was ook vaak het geval afgelopen seizoen(en).

+3/-0

s0lido schreef op 30 juli 2026 om 20:37:

Ondanks dat de bal tegen de lat komt wordt ik blij om zo'n aanval. Het spel ziet er zoveel beter uit dan het gekloot afgelopen seizoen(en).

Zeker!

+1/-0

Maximilian-Ibrahimovic schreef op 30 juli 2026 om 20:38:

s0lido schreef op 30 juli 2026 om 20:37:

Ondanks dat de bal tegen de lat komt wordt ik blij om zo'n aanval. Het spel ziet er zoveel beter uit dan het gekloot afgelopen seizoen(en).

Zeker!

Verdedigend is het natuurlijk nog kut zoals je nu ziet, maar dat zie ik wel goedkomen.

+1/-0

Wat een kansen weer..

Niet zo gek want je speelt zonder spits. Leonardo moet zich zitten te verbijten op de bank bij de kansen die No Golberg allemaal verprutst. Had al een hattrick kunnen hebben.

Voorafgaand aan de goal ontstaat er exact dezelfde situatie als bij de tegengoal vorige week. Berghuis haalt de voorzet er niet uit en Bouwman laat zijn man voor zich komen. Bij de goal weer Berghuis die de kopbal mist en Bouwman die kinderlijk eenvoudig aan de kant wordt gezet.

Ook hier zijn er die Bouwman in de basis willen zien en daarmee geven ze er vooral blijk van dat ze Jong Ajax niet volgen, want daarin maakte Bouwman deze zelfde fouten vorig seizoen veelvuldig. Hij leert dus niet van zijn fouten en dingen zo snel mogelijk oppikken is gewoon één van de core talenten van mensen die op hoog niveau moeten presteren en daar is bij hem niks van te bespeuren.

+2/-1

Bouwman heeft het wel in zich maar Baas hoort gewoon in de Basis.

Bouwman komt nog maar net kijken en Baas boekte als een van de weinige spelers progessie vorig seizoen.

+2/-0

Mooi goal van Gloukh hij jaagt hem eindelijk eens (richting) / (in) de kruising.

+2/-0

Mooie goal weer. Die pass kwam er met geluk aan, maar alsnog.

+1/-0

Mooie 2e goal van Gloukh, dat 'buitenkantje' he ?

+2/-0

En weer kon iemand vrij koppen uit een corner.......

+2/-0

De 4-1 vooralsnog de mooiste goal van de avond. Zo zie je wat mogelijk is met spelers die diep gaan :)

+2/-0

Wat verdedigt die Gloukh matig mee he, moet ie echt aan werken.

:denk

+5/-0

Mooi om te zien hoe Gloukh zich nu bij Ajax ontpopt.

+5/-0

Oscar Gloukh ola ole ole, Oscar Gloukh ola ole ole. Drie doelpunten vanavond, een hattrick en publiekswissel voor de Man of the Match en onze nummer 10 van Champions League niveau!

+3/-0

Godts is een topper in wording, maar wat erger ik me aan zijn onnodig gepingel in de slotfase.

+2/-0

Ouderwets heerlijk sfeertje in de Arena. Er broeit wat.

+2/-0

Prima pot. Veel mooie dingen gezien, maar ook gezien dat er verdedigend nog veel werk aan de winkel is.

+3/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Conference League voorronde 2026/2027] FK Vojvodina - AFC Ajax