Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Ewige-Blumenkraft
Fan van Ajax
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.498
Reg.: 23 juni 2014
Favoriete opstelling: geen
Man van de Wedstrijd NEC-Ajax: -
Uit: Dordrecht
Vak: -
Forumreacties: 5.309
Reg.: 25 april 2004
Favoriete opstelling: 4-3-3
Zo onnodig dit. Niemand die de bal echt probeert te blokken bij de 2-2. Ik vond ook dat we spelintelligentie inleverden na het wisselen van Steur en Klaassen. Zeker tegen tien man moet je de simpele dingen goed doen en behoor je ze vast te pinnen op eigen helft. Nu zie je Taylor bij die eerste grote kans onnodig een extra pass geven, veroorzaakt Godts weer counters tegen en is Gaaei weer zo ongelofelijk wild met onnodig harde voorzetten. Hij kwam ook goed weg met die twee ballen die hij achterin compleet mist.
Het moet wel gezegd dat dit Ajax ook gewoon niet zo sterk is in het spelen tegen een laag blok.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.251
Reg.: 14 mei 2024
Favoriete opstelling: 4-3-3
Hopelijk wordt Taylor verkocht. In mijn ogen moet Grim kiezen tussen hem en Klaassen, maar niet allebei tegelijk op het middenveld. Het middenveld was niets meer waard nadat Steur eruit was. En Godts.. pff de ene keer briljant en dan weer zo ontzettend irritant met dom balverlies. Die wisselvalligheid moet er echt snel uit. En de achterhoede had ik ook intact gehouden met Bouwman en Itakura in het centrum en Wijndal op linksback. Spelers die wegvallen, horen zich eerlijk terug te knokken.
Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2025/2026] NEC - Ajax