Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 3.593
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
Man van de Wedstrijd Excelsior Maassluis-Ajax: -
Zaterdag 20 december, 20:00 uur
Stadion De Goffert, Nijmegen
NEC - Ajax
Een rechtstreeks duel om wie als derde de winterstop ingaat. Bij winst slaan we een gat van drie of vier punten naar plek 4. Bij verlies kunnen we zomaar naar plek 5 kukelen.
Vorig jaar wonnen we nipt en enigszins tegen de verhoudingen in dankzij twee goals van Wout Weghorst. De thuiswedstrijd aan het eind van het seizoen kunnen we ons helaas allemaal nog wel herinneren: een bizarre 0-3 in Amsterdam waarmee de titel verder uit zicht raakte.
NEC mist Cillessen, Nuytinck en El Kachati met blessures. Kaplan gaat waarschijnlijk starten, dus dat is iemand om extra op te letten. Ze hebben midweeks gespeeld tegen AFC: 1-3 winst. Ze zijn midweekse potjes niet gewend dus dat kan in ons voordeel werken.
Wij missen Sutalo, Taylor, Berghuis, McConnell en Weghorst. Om vier van die vijf ben ik eigenlijk niet rouwig.
Ik hoop op:
Godts, Dolberg, Bounida
Steur, Gloukh, Fitz-Jim/Regeer
Wijndal, Baas, Bouwman, Gaaei
Jaros
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.242
Reg.: 14 mei 2024
Favoriete opstelling: 4-3-3
Forumreacties: 61
Reg.: 11 augustus 2017
Favoriete opstelling: geen
Dit word een veel lastigere wedstrijd als die tegen Feyenoord.NEC blijft de hele wedstrijd maar gaan met veel lopende mensen. NEC heeft echter wel mensen die de bal door de verdediging kunnen steken.
We moeten echt goed zijn om hier te winnen. Ik hoop op een vroege goal net zoals tegen Feyenoord en dan lekker weg counteren.
Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2025/2026] NEC - Ajax