Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Champions League 2025/2026] Olympique de Marseille (Fra) - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 01 oktober 2025 om 14:40:

s0lido schreef op 01 oktober 2025 om 11:52:

spelbos schreef op 01 oktober 2025 om 09:12:

Bjorn121 schreef op 01 oktober 2025 om 08:00:

Volgens Heitinga begonnen we goed. Het stond 2-0 na 12 minuten, dus geen idee over welke tijdsspanne hij het heeft.

Ik vond de aftrap wel heel mooi.

Balletje naar achter, combineren tot dichtbij de 16 van Marseille, daarna balletjes terug richting Jaros, vervolgens lange bal naar voren, bal kwijt. Zo herinner ik me de eerste 2 minuten...

De rest van de wedstrijd was meer van hetzelfde.

Yep, maar dan zie je al vanaf het begin de bui al hangen.. En even later staat het 2-0. Maar ze blijven maar doorgaan en Heitinga heeft de capaciteit niet de boel anders neer te zetten. Dit was 55 minutenlang kamikaze voetbal tot Marseille het na de 4-0 prima vond.

+2/-0

s0lido schreef op 01 oktober 2025 om 15:07:

Mike1976 schreef op 01 oktober 2025 om 14:40:

s0lido schreef op 01 oktober 2025 om 11:52:

spelbos schreef op 01 oktober 2025 om 09:12:

Bjorn121 schreef op 01 oktober 2025 om 08:00:

Volgens Heitinga begonnen we goed. Het stond 2-0 na 12 minuten, dus geen idee over welke tijdsspanne hij het heeft.

Ik vond de aftrap wel heel mooi.

Balletje naar achter, combineren tot dichtbij de 16 van Marseille, daarna balletjes terug richting Jaros, vervolgens lange bal naar voren, bal kwijt. Zo herinner ik me de eerste 2 minuten...

De rest van de wedstrijd was meer van hetzelfde.

Yep, maar dan zie je al vanaf het begin de bui al hangen.. En even later staat het 2-0. Maar ze blijven maar doorgaan en Heitinga heeft de capaciteit niet de boel anders neer te zetten. Dit was 55 minutenlang kamikaze voetbal tot Marseille het na de 4-0 prima vond.

Dat laatste vooral. Als Marseille zin had gehad, was dat negatieve record van PSV tegen Arsenal na een half jaar alweer uit de boeken gegaan.

Ik ben er altijd wel voor om in Europese potjes na de 3-0 de schade te beperken. Verdediger erbij, keer of 2, 3 er spijkerhard in tijdens duels, en dan zie je dat tegenstanders het al gauw prima vinden. Gewoon einde wedstrijd maken. Niet geforceerd die eretreffer willen maken, tegenstanders vinden het dan leuk om telkens in counters toe te slaan.

+4/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Champions League 2025/2026] Olympique de Marseille (Fra) - Ajax