Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2024/2025] Ajax - FC Twente

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Hopen op een wonder. Al helemaal met weer Brobbey in de spits.

+1/-0

Het is gewoon klaar! Zie ons al niet eens winnen en psv zie gezien de vorm van hun de laatste tijd makkelijk winnen bij Sparta

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

afca1900 schreef op 18 mei 2025 om 14:14:

Het is gewoon klaar! Zie ons al niet eens winnen en psv zie gezien de vorm van hun de laatste tijd makkelijk winnen bij Sparta

Oh, ik doelde op winst vandaag.. Dat beschouw ik al als wonder. Een grotere wonder is natuurlijk mooi meegenomen :)

+2/-0

Hadden ze vorige week maar zo gespeeld tegen NEC, dan hadden ze niet verloren.

+2/-0

Het is ook gewoon bizar wat er afgelopen week gebeurd is: PSV in 90+9 winnen van Feyenoord, wij een ongekende off-day tegen NEC en dan in Groningen waar gewoon niks aan de hand is ondanks dat je mager speelt in 90+9 de winst opzichtig laat liggen.

Ik heb me echt fysiek ongemakkelijk gevoeld na afgelopen woensdag. Wellicht overdreven, maar het voelt ook echt alsof het gewoon niet mocht, kampioen worden dit jaar.

+3/-0

Seizoen duurde helaas 5 wedstrijden te lang voor ons en PSV heeft zich op tijd herpakt.

Selectie heeft een kwaliteitsimpuls nodig, anders wordt het huilen met de pet op komend seizoen, vooral in de CL.

Plek 2 is uiteindelijk een goed resultaat, ook al vind ik dat we gefaald hebben door de titel zo uit handen te geven.

+2/-0

Vraag mij af waar ElSimao2 en Kroepoek nu zitten, lol. Zoals verwacht gemakkelijke overwinning van PSV en de uitslag bij Ajax deed er bijgevolg helemaal niet toe.

Blij dat de lijdensweg eindelijk voorbij is. Kroes kan vol aan de bak, denk dat ze na kleedkamer 2 nog best kleedkamer 3 bijbouwen om het overschot aan spelers in op te bergen.

+3/-2

s0lido schreef op 18 mei 2025 om 16:17:

Seizoen duurde helaas 5 wedstrijden te lang voor ons en PSV heeft zich op tijd herpakt.

Selectie heeft een kwaliteitsimpuls nodig, anders wordt het huilen met de pet op komend seizoen, vooral in de CL.

Het erge is dat ik nog geeneens aan de CL denk. We hebben een forse kwaliteitsimpuls nodig alleen al voor de Eredivisie.

Helaas zie ik dat er met de combo Kroes & Farioli niet van komen. De speelwijze van Farioli en de voorliefde voor ervaring is wat het is en Kroes doet breedte aankopen ipv creatieve kwaliteit te kopen en de veel goedkopere jeugd te gebruiken als bankvulling om zo de eerste elf te kunnen versterken.

+3/-0

Bjorn121 schreef op 18 mei 2025 om 16:32:

Vraag mij af waar ElSimao2 en Kroepoek nu zitten, lol. Zoals verwacht gemakkelijke overwinning van PSV en de uitslag bij Ajax deed er bijgevolg helemaal niet toe.

Blij dat de lijdensweg eindelijk voorbij is. Kroes kan vol aan de bak, denk dat ze na kleedkamer 2 nog best kleedkamer 3 bijbouwen om het overschot aan spelers in op te bergen.

Prima dat jij er vooraf al het bijltje bij neer hebt gegooid en denkt nu je gelijk te halen. Echte supporter! Ik vind het simpelweg nep dat je zo denkt, met maar 1 punt achterstand, maar geef jezelf nog een paar schouderklopjes. Gezien de kansenverhouding duurde het nog lang dat het 1-3 werd. Het zou niet de eerste keer zijn dat een ploeg zoveel kansen mist en dan de deksel op de neus krijgt.

+3/-0

Bjorn121 schreef op 18 mei 2025 om 16:32:

Ondanks dat PSV inderdaad gewonnen heeft was de insteek die Kroepoek en ik voorstelden de juiste. En die van jou niet.

Als ik het uit moet leggen, let me know.

+4/-0

Je mag nog uitleggen tot je een ons weegt, het komt erop neer dat mijn voorspelling 100% is uitgekomen en muv 5 minuten het er nooit heeft ingezeten deze middag. Ajax had nog de dubbele cijfers op het bord mogen zetten, het had niks uitgehaald. Je hoefde niet gestudeerd te hebben om dat te voorspellen.

Dan ben ik voorstander van andere spelers een kans te geven, ja. Dat jullie dat vertalen naar het bijltje erbij neergooien, moeten jullie weten, die woorden heb ik nooit in mijn mond genomen. De "gevestigde" waarde loopt al weken te falen, dan hoef ik die niet meer in Ajax 1 te zien. Pasveer, Berghuis, Brobbey, Klaassen zijn einde verhaal bij Ajax. Ik zie dat Regeer als linksbuiten mocht opdraven deze middag, weer zo'n aankoop die nergens op sloeg en een speler die niets bij Ajax te zoeken heeft.

Je had best een aantal spelers van JA kunnen opvissen en die vandaag voor de leeuwen gooien. Maar kennelijk hoort dat niet meer bij de Ajax spirit en moeten we maar blijven vasthouden aan een stel houthakkers die al last hebben met een bal van A naar B te krijgen.

+2/-0

Bjorn121 schreef op 18 mei 2025 om 18:01:

Je mag nog uitleggen tot je een ons weegt, het komt erop neer dat mijn voorspelling 100% is uitgekomen en muv 5 minuten het er nooit heeft ingezeten deze middag. Ajax had nog de dubbele cijfers op het bord mogen zetten, het had niks uitgehaald. Je hoefde niet gestudeerd te hebben om dat te voorspellen.

Dan ben ik voorstander van andere spelers een kans te geven, ja. Dat jullie dat vertalen naar het bijltje erbij neergooien, moeten jullie weten, die woorden heb ik nooit in mijn mond genomen. De "gevestigde" waarde loopt al weken te falen, dan hoef ik die niet meer in Ajax 1 te zien. Pasveer, Berghuis, Brobbey, Klaassen zijn einde verhaal bij Ajax. Ik zie dat Regeer als linksbuiten mocht opdraven deze middag, weer zo'n aankoop die nergens op sloeg en een speler die niets bij Ajax te zoeken heeft.

Je had best een aantal spelers van JA kunnen opvissen en die vandaag voor de leeuwen gooien. Maar kennelijk hoort dat niet meer bij de Ajax spirit en moeten we maar blijven vasthouden aan een stel houthakkers die al last hebben met een bal van A naar B te krijgen.

Dat PSV gewonnen heeft, is voor niemand een verrassing. Het punt dat enkelen maakten was simpelweg dat je gewoon zelf moet winnen voor het geval het toch misgaat voor die Brabanders.

Van de spelers de je noemt ben ik geen uitgesproken fan, maar goed, ik weet niet of we echt jeugd hebben die daar nu al voor in de plaats kan komen. Ik vind het wat riskant in zo'n wedstrijd. Doorselecteren voor volgend seizoen lijkt me een prima idee.

+1/-0

Duidelijk toch! In ehh zijn ze de beste

+1/-2

BertjeK schreef op 18 mei 2025 om 18:38:

Gefeliciteerd!

+1/-0

Bjorn121 schreef op 18 mei 2025 om 18:01:

Zo hé, wat een knappe voorspelling van jou zeg! Zolang het heel lang 1-2 blijft in Rotterdam zit het er altijd nog in, ongeacht het spelbeeld. Die 1-1 kwam namelijk ook uit het niets. En dan kun je de wijsneus uithangen, maar in het voetbal zijn 100.000 voorbeelden van ploegen die choken op het moment supreme.

Maar joh, door te zeggen dat je liever JA-spelers had opgesteld die een fantastisch seizoen een divisie lager hebben afgelegd, staat voor mij gelijk als opgeven. Die hadden natuurlijk wel het fantastische Ajax spel op de mat gelegd. Nee, lekkere supporter ben jij.

+2/-0

BertjeK schreef op 18 mei 2025 om 18:38:

Gefeliciteerd! Liever 6e worden met aanvallend voetbal, dan CL halen met pragmatisch spel, toch?

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2024/2025] Ajax - FC Twente