open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 15 maart 2025 om 12:07:
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 15 maart 2025 om 11:59:
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 15 maart 2025 om 11:24:
open/sluit de onderstaande quote:spelbos schreef op 15 maart 2025 om 11:17:
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 15 maart 2025 om 11:12:
open/sluit de onderstaande quote:spelbos schreef op 15 maart 2025 om 11:07:
Als je met je A ploeg was gestart en we zouden het ook niet halen dan zou men zeggen, was maar met je B ploeg gestart.
Je zal het toch nooit goed doen, ze hebben hier voor gekozen en dat dat is prima, we zijn verder gekomen in de EL dan verwacht.
De komende negen wedstrijden moet de kers op de taart geplaatst gaan worden.
Als dit een reactie op (o.a.) mij is, dan kan ik jou vertellen dat ik niet zo denk als jij daar verwoordt. Ik zou sowieso niet met een B-ploeg starten in zo'n wedstrijd. Beter jezelf een kans geven én met eer de wedstrijd ingaan dan dit. Als we met een A-ploeg eruit vlogen dan vond ik dat zelfs beter dan eruit vliegen met een B-ploeg. Ik had het minder schandalig gevonden.
Was niet specifiek naar jou gericht maar naar het journaille.
Ik heb er totaal geen moeite mee dat we met dit team begonnen, soms kom je een team tegen die gewoon beter is dan wij en dat was Eintracht, als je thuis met je A ploeg niet van ze kan winnen wie zegt dan dat we uit wel van ze kunnen winnen?
Dit vind ik volkomen onzin. We wonnen in België en verloren in Amsterdam van Union. Ik zat ooit in de ArenA toen we al uit in Oostenrijk gewonnen hadden, maar we werden alsnog uitgeschakeld. PSG en Liverpool wonnen van elkaar in het stadion van de tegenpartij. Ik geloof dat hier nog zo'n 25.000.000 voorbeelden van zijn. Als we gaan denken dat we nooit meer met een A-ploeg moeten beginnen omdat we achterstaan tegen een betere ploeg, dan mag je van mij de club opdoeken. Union, als recente voorbeeld, had niemand meer iets van verwacht na het heenduel, maar ze hadden ons bijna uitgeschakeld; méér dan bijna!
Het gaat allemaal om keuzes maken. Geef je jezelf een iets grotere kans om tegen Frankfurt door te gaan met de wetenschap dat de ploeg fysiek behoorlijk in het rood zit en van het weekend AZ wacht?
Mochten we kampioen worden is Farioli mijn favoriete trainer ooit, juist om dit soort dingen. Geen naïef idealisme maar keihard realisme waarmee het maximale resultaat bereikt wordt.
Ik weet dat jij er zo over denkt en ik begrijp dat, ook al ben ik het er niet volkomen mee eens om een Europa League KO-wedstrijd als deze op deze manier aan te pakken. 'Aan te pakken', want we pakten niks aan donderdag.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 534
Reg.: 14 mei 2024
Favoriete opstelling: geen
Man van de Wedstrijd Ajax-AZ: -
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 14 maart 2025 om 16:11:
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 14 maart 2025 om 12:49:
Er is wel genoeg duidelijk geworden gisteren. V.d. Boomen komt tekort, contract Berghuis verlengen was een fout, Matheus is een goeie backup, maar met zijn fratsen niet geschikt als eerste keeper, Sutalo is onmisbaar, Traore brengt niet wat van hem wordt verwacht, dus nog steeds een goeie rechtsbuiten nodig. En we hebben ceatieve speler(s) nodig op het middenveld.
Er is veel werk aan de winkel voor Kroes; zowel in- als verkoop. Met de huidige selectie heb je niets te zoeken in de CL. En ook in de ED wordt het nog lastiger na vertrek van enkele dragende spelers.
Geworden? Alles wat je opnoemt, is oud nieuws.
Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Europa League 2024/2025] Eintracht Frankfurt - Ajax