Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Europa League 2024/2025] R?gas Futbola Skola - AFC Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

+3/-0

Ze hebben nog niet gewonnen in de poule dus het zou zuur zijn als ze nu wel van Ajax winnen.
We moeten hier 3 punten pakken om zeker te zijn voor de tussen ronde.
Met de wedstrijd tegen Gala weet je dan wat voor resultaat je nodig hebt om rechtstreeks door te gaan naar de volgende ronde of niet.

+2/-0

Het is weer een trieste vertoning. Totaal geen snelheid en diepte.

+1/-0

"Welkom bij de Teleac-cursus -Tegen Slapeloosheid- deel ... 26?"

In de 29ste minuut had ik het idee dat ik al 3,5 uur zat te kijken.

+1/-0

+2/-0

+2/-0

+4/-0

+1/-0

+2/-0

Farioli, houd op met Fitz-Jim op rechtsback.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 23 januari 2025 om 22:31:

Farioli moet zelf ophouden bij Ajax. Wat een blamage dit. Dieptepunt is de historie van de club. En Fitz Jim tsja niveau KKD

+3/-3

Dit spelersmateriaal i.c.m. deze staf blijkt maar weer eens dodelijk te zijn. Slechter dan dit kan bijna niet, vergelijkbaar met de blamage tegen Hercules.

+2/-2

+3/-1

Nou, Fitz-Jim maakt wel het verschil. Volgens mij had je met Weghorst in de basis een stuk meer gevaar kunnen stichten. Met hem was het spel een stuk gevaarlijker tot die tegengoal.

+1/-3

thomas83 schreef op 23 januari 2025 om 23:01:

Nou, Fitz-Jim maakt wel het verschil. Volgens mij had je met Weghorst in de basis een stuk meer gevaar kunnen stichten. Met hem was het spel een stuk gevaarlijker tot die tegengoal.

Weghorst is ook een drama. Alleen maar gezeik waar hij in de buurt is. Kan aardig koppen en dan houdt het ver op. Totaal Ajax onwaardig.

Ajax heeft het slechtste spitsen duo van de Eredivisie.

+1/-1

Godsklere, wat was dit? Nu ze er toch zijn, kunnen we de spelers dan niet naar de dichtstbijzijnde goelag sturen?

+1/-2

Akpom op linksbuiten, Gaaei op rechtsbuiten etc.

Of hij heeft totaal geen interesse in jeugdspelers en in dat geval hoort hij niet bij Ajax of hij doet het uit protest.

Er zat gewoon een rechtsback op de bank dus ik neig naar het eerste. Is van wat ik lees ook lang niet altijd bij de thuiswedstrijden van Jong Ajax.

+2/-0

Door niet Alders op rechtsback te zetten, maar Fitz-Jim wel ineens, verliezen we deze wedstrijd. Als je Kian op het middenveld hield en een echte rechtsback op rechtsback had staan, dan konden we deze wedstrijd zomaar winnen. Dan zag je ook nog Rasmussen invallen, terwijl je nagenoeg zeker de wedstrijd al had verloren... met Sierd de Vos, mijn minst favoriete commentator... de ultieme marteling.

+3/-1

tackle schreef op 23 januari 2025 om 23:07:

Weghorst is ook een drama. Alleen maar gezeik waar hij in de buurt is. Kan aardig koppen en dan houdt het ver op. Totaal Ajax onwaardig.

Ajax heeft het slechtste spitsen duo van de Eredivisie.

Hij is wel een redelijke spits. In elk geval een veel betere optie dan Brobbey in deze wedstrijd. Het werd gelijk wat gevaarlijker en hij won een stuk meer duels. Wat bedoel je met gezeik?

+2/-0

Mike1976 schreef op 23 januari 2025 om 23:13:

Akpom op linksbuiten, Gaaei op rechtsbuiten etc.

Of hij heeft totaal geen interesse in jeugdspelers en in dat geval hoort hij niet bij Ajax of hij doet het uit protest.

Er zat gewoon een rechtsback op de bank dus ik neig naar het eerste. Is van wat ik lees ook lang niet altijd bij de thuiswedstrijden van Jong Ajax.

Dit zei ik al vanaf begin seizoen omtrent Farioli.

+2/-1

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Europa League 2024/2025] R?gas Futbola Skola - AFC Ajax