Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Voorronde Europa League 2024/25] Panathinaikos - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

+1/-0

Panathinaikos werd vorig jaar 4e achter PAOK, AEK en Olympiakos. De Griekse competitie staat niet bekend als een hele goede/ zware competitie.

Aan je stand ben je het eigenlijk verplicht om 2x met 3-0 te winnen, maar dat vond ik afgelopen wedstrijden eigenlijk ook...

Niet echt een heel goed team.

+1/-0

+1/-0

Ramaj

Gaaei - Sutalo - Kaplan - Hato

Henderson - Mannsverk - Hlynsson

Traore - Brobbey - Godts

Ons middenveld is eigenlijk lood om oud ijzer. Niet bijster veel smaken of (kwalitatieve) keus. Daarom maar voor iets heel anders gekozen. Of Branco nog maar eens de kans geven in de basis i.p.v. een van de laatste twee.

Voorin kunnen Traore, Brobbey en Bergwijn waarschijnlijk max. maar 45 minuten spelen. Daar kun je evt. ook starten met Bergwijn voor een van de drie of Berghuis. Bergwijn zie ik het liefst niet meer vanaf de linkerkant.

+2/-0

+5/-0

+1/-0

+3/-0

+1/-0

+7/-0

Antwoord op de vraag aangaande Panathinaikos-topscorer Ioannidis: hij was licht geblesseerd, maar kan tegen Ajax zijn rentree maken.

We krijgen dus een Panathinaikos op volle oorlogssterkte, qua voorhoede althans. Benieuwd naar dit tweeluik!

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1217789/ajax-kan-borst-nat-maken-panathinaikos-topscorer-op-tijd-fit-voor-tweeluik.htmllink

+1/-0

+2/-0

Moment van de waarheid. Het kan alle kanten op. De eerste serieuze test voor Farioli.

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 07 augustus 2024 om 21:59:

Moment van de waarheid. Het kan alle kanten op. De eerste serieuze test voor Farioli.

Hoop je dat Farioli faalt de komende wedstrijden zodat we zo snel mogelijk van hem af zijn of dat we door gaan ook al is het met de hakken over de sloot?

+1/-0

EigenKracht schreef op 07 augustus 2024 om 22:21:

Hoop je dat Farioli faalt de komende wedstrijden zodat we zo snel mogelijk van hem af zijn of dat we door gaan ook al is het met de hakken over de sloot?

Ik hoop altijd dat Ajax wint en doorgaat. Overigens, alsof een uitschakeling garant staat voor zijn ontslag.

+2/-0

Kiki schreef op 07 augustus 2024 om 22:40:

EigenKracht schreef op 07 augustus 2024 om 22:21:

Ik hoop altijd dat Ajax wint en doorgaat. Overigens, alsof een uitschakeling garant staat voor zijn ontslag.

Met Schreuder en Steijn had ik wel een periode dat ik op verlies hoopte zodat ze zo snel mogelijk hun ontslag zouden krijgen. Kut op korte termijn maar beter op de lange.

Ik sluit niet uit dat dat bij Farioli ook komt, maar nu ben ik er nog (lang) niet. Ik heb nog iets van vertrouwen / nieuwsgierigheid in zijn project. Vind hem ook best sympathiek ondanks dat het een slijmbal is en ik zeker niet alle keuzes goedkeur.

+1/-0

Dezelfde opstelling wordt verwacht, behalve dat Farioli 'noodgedwongen' de geblesseerde Rasmussen moet vervangen door Berghuis op te stellen.

Die Italiaan en zijn opstellingen... in ieder geval speelt er nu een betere speler op rechtsbuiten.

+1/-0

Kiki schreef op 08 augustus 2024 om 10:15:

Dezelfde opstelling wordt verwacht, behalve dat Farioli 'noodgedwongen' de geblesseerde Rasmussen moet vervangen door Berghuis op te stellen.

Die Italiaan en zijn opstellingen... in ieder geval speelt er nu een betere speler op rechtsbuiten.

Ja, soms heeft een trainer een zetje in de juiste richting nodig door een schorsing of blessure, helaas. Milik kwam er destijds ook pas in toen Sigthorsson geblesseerd raakte. Daarna werd hij binnen een jaar ruim 30 miljoen waard.

Kijk, ik gun geen enkele speler blessures, maar je moet er toch niet aan denken dat die Rasmussen weer was komen opdraven?

+2/-0

Kiki schreef op 08 augustus 2024 om 10:15:

Toch zie liever (uiteindelijk) Berghuis op het middenveld en Traore op rechtsvoor met Brobbey in de spits, maar het is lastig oordelen van de zijlijn hoe fit de spelers zijn en of ze er klaar voor zijn.

+2/-0

+3/-0

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Voorronde Europa League 2024/25] Panathinaikos - Ajax