Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » Ajax-Volendam

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

open/sluit de onderstaande quote:

liam schreef op 25 januari 2023 om 09:53:

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 24 januari 2023 om 08:01:

Doelman: Rulli (alhoewel ik liever Gorter de kans had gegeven in dit al verloren seizoen)

Achterhoede: Rensch, Timber, Bassey (bij gebrek aan beter) en Wijndal.

Middenveld: Fitz-Jim, Kudus, Taylor

Voorhoede: Berghuis, Brobbey, Tadic


Ben geen voorstander van zowel Bassey als Alvarez in het elftal, dus zouden die het moeten uitvechten voor een positie. Anders heb je 2 spelers die weinig kunnen aan de bal waardoor de opbouw stokt en je zelfs tegen kleine clubs in de problemen komt.

Verder heb je zo een opstelling met zoveel mogelijk spelers op hun juiste positie. Hier en daar kun je een ander opstellen, bijv. Conceicao op rechtsbuiten, waardoor Berghuis naar het middenveld i.p.v. Fitz-Jim of Kudus. Voor linksbuiten positie moeten Tadic en Bergwijn het maar uitvechten.



Zondag zagen we het toch....veel en veel te licht.




Dan hoef je momenteel niemand op te stellen. Het was nog altijd minder slecht dan de eerste helft van Tadic.

 

+4/-0

Ik zou Alvarez voorlopig samen met Timber centraal achterin houden.
En rechtsvoor die kleine laten staan.
Taylor valt me de laatste wedstrijden tegen dus die zou ik laten banken, doe daar maar Fitz Jim voor.

Rulli
Sanches-Alvarez-Timber-Bassey
Klaassen-Kudus-Fitz Jim
Conceciao-Brobby-Tadic

 

+2/-2

Ga er vanuit dat Ajax dit keer niet gelijk speelt maar wint. Wel een doelpunt tegen krijgt want dat is met dit team standaard. Hopelijk niet als eerste want dan krijg je denk ik een hoop kabaal in de Johan Cruijff omdat Volendam enerlaatste staat.

 

+2/-0

Ik zou vanavond spelen met:

Rulli

Rensch-Timber-Bassey-Wijndal

Alvarez-Kudus-Berghuis

Conceição-Brobbey-Bergwijn

Bassey als slot op de deur bij gebrek aan beter en Timber in de opbouw.

 

+1/-0

Zal ongetwijfeld weer dezelfde meuk worden met dezelfde hopeloos uit vorm zijnde spelers op de verkeerde plekken gezet.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 26 januari 2023 om 13:55:

Zal ongetwijfeld weer dezelfde meuk worden met dezelfde hopeloos uit vorm zijnde spelers op de verkeerde plekken gezet.



Ik heb zo'n vermoeden dat hij start met dezelfde spelers als altijd. Zijn lievelingen. Tadic (al wekenlang laat hij niets zien), Taylor( te licht) Bergwijn (die was boos dus dat wel beloond worden door S), Klaassen (is echt een doodloper) en ga zo maar door.

Ik hoop dat ze niet met zakdoekjes, maar met tafellakens gaan zwaaien vanavond.

Uit de komende 4 wedstrijden halen ze geen 12 punten.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 26 januari 2023 om 19:22:

open/sluit de onderstaande quote:

Mike1976 schreef op 26 januari 2023 om 13:55:

Zal ongetwijfeld weer dezelfde meuk worden met dezelfde hopeloos uit vorm zijnde spelers op de verkeerde plekken gezet.



Ik heb zo'n vermoeden dat hij start met dezelfde spelers als altijd. Zijn lievelingen. Tadic (al wekenlang laat hij niets zien), Taylor( te licht) Bergwijn (die was boos dus dat wel beloond worden door S), Klaassen (is echt een doodloper) en ga zo maar door.

Ik hoop dat ze niet met zakdoekjes, maar met tafellakens gaan zwaaien vanavond.

Uit de komende 4 wedstrijden halen ze geen 12 punten.



En onthoudt: Het is de schuld van iedereen behalve van diegene die de spelers heeft mogen uitkiezen en de opstelling maakt :denk

 

+1/-0

Zal wel zo’n schijtpot worden die je met dramatisch voetbal met 2-0/ 3-1 wint (penalty, eigen goal) om dan na de wedstrijd Alfred’s riedeltje weer aan te moeten horen;

- “we hebben gewoon een PRIMA Ajax gezien”;
- “de jongens hebben ONGELOFELIJK goed getraind”;
- “je ziet dat we ENORME stappen zetten”
- et cetera

En de rest van de wereld denkt 🥴🥹 wtf

Misschien in minuut 1 ook even massaal: “Edwin rot op, olé olé”

Die man is ook veel te veel in zichzelf gaan geloven, maar die mag ook best weten dat als hij Alfred nog héél lang een hand boven het hoofd gaat houden HIJ wel eens de eerste kan zijn die met pek en veren de ArenA wordt uitgejaagd.

 

+4/-0

Wat een ellende die opstelling. Ik hoop echt dat het publiek zich tegen Flappie en Schreuder keert.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 26 januari 2023 om 20:47:

Wat een ellende die opstelling. Ik hoop echt dat het publiek zich tegen Flappie en Schreuder keert.


Wat is de opstelling?

 

+1/-0

Je kunt zo minstens 6-7 spelers wisselen die niets bij Ajax te zoeken hebben. Bassey, Tadic, Klaassen, Taylor, Bergwijn, Brobbey.

 

+1/-0

Rulli—> kan je nog niet objectief over oordelen
Rensch—> wat is er gebeurd sinds zijn debuutjaar?
Timber—> wat is er gebeurd sinds vorig seizoen?
Bassey—> waar moet ik beginnen? Bij de 23 miljoen…….?
Taylor—> bijgoochem met te weinig talent. Het moet hem alleen nog verteld worden.
Klaassen—> Tja, je hebt er eigenlijk niks aan als je aan het voetballen toe komt. Aan z’n werkethos ligt het in ieder geval niet.
Alvarez—> je hebt het idee dat hij ELK moment kan ontploffen
Tadic—> mijn held van weleer. Wat is hij slecht geworden zeg
Brobbey—> oogt doodongelukkig
Bergwijn—> 30 miljoen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ongekende miskoop

 

+2/-0

Ik kan me toch niet voorstellen dat er iemand last heeft van vermoeidheidsverschijnselen, op het veld bedoel ik.

 

+1/-0

Waarom wisselt die zak hooi niet? Dat is hem nog het meeste aan te rekenen.

 

+1/-0

Die gaat na de wedstrijd met een strak gezicht zeggen dat we gedomineerd hebben hoor, no worries!

 

+2/-0

Tsja, wie had dit niet verwacht?

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 26 januari 2023 om 22:25:

Tsja, wie had dit niet verwacht?



Inderdaad, en wat denk je dat er morgen gebeurt? Niets! Ze gaan gewoon door met Heitinga naar assistent schuiven. ALSOF dat iets gaat helpen!

Los daarvan. Als ik Heitinga was, zou ik denken: ik wil niet meegetrokken worden in dit zinkende schip. Ik pak mijn kans over een paar jaar wel als er weer een iets stabieler team/organisatie staat.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 26 januari 2023 om 22:33:

Het enige positieve is dat er nu echt wel koppen moeten gaan rollen , das dan nog iets ,mar seizoen is wel klaar natuurlijk. Te laat allemaal...



Assistenten zullen vervangen worden, meer niet..

 

+1/-0

Voor mij mogen ze nu de boel gaan verbouwen tot dat de hoofdverantwoordelijken opgerot zijn.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » Ajax-Volendam