Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2022/2023] FC Volendam - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 08 oktober 2022 om 19:07:

open/sluit de onderstaande quote:

Ons Aller Ajax schreef op 08 oktober 2022 om 18:56:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 08 oktober 2022 om 18:44:

Tenenkrommend interview met Blind. Wegwezen met Blind, Tadic, Schreuder die Duitser en H2. Ajax gaat naar de kloten door dit soort figuren.



Wat zei Daley?



Niets, draaide alleen maar om de hete brei heen. Was geïrriteerd vanwege de vragen. Vond dat ze best goed gespeeld hadden. En de buitenwacht vindt het alleen maar slecht en blijkbaar, gezien zijn houding, is dat allemaal maar belachelijk.

Die overschat zichzelf enorm.


Zelfde als Schreuder. Die heeft weer een fantastische 75 minuten gezien, maar hij vergeet dat Volendam in de eerste 45 minuten al 2 100% kansen kreeg, die recht op Pasveer kwamen. Ik ga mij eigen voor de rest maar inhouden, want dit heeft geen zin. Hoop dat Napoli de messen weer geslepen heeft.

 

+3/-1

De club gaat zo kapot. De enige die wat kunnen doen zijn de supporters. Hopelijk laten wij onze onvrede zien op het internet en natuurlijk in het stadion.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 08 oktober 2022 om 19:23:

De club gaat zo kapot. De enige die wat kunnen doen zijn de supporters. Hopelijk laten wij onze onvrede zien op het internet en natuurlijk in het stadion.



Precies dit. Tadic heeft zoveel voor de club betekent dat Schreuder het normaal vindt dat hij staat te coachen. Dat is emotie.
Schreuder is totaal ongeschikt. Het is een leuke assistent ergens of trainer van een middenmoter.

 

+3/-1

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 08 oktober 2022 om 19:31:

open/sluit de onderstaande quote:

s0lidus schreef op 08 oktober 2022 om 19:23:

De club gaat zo kapot. De enige die wat kunnen doen zijn de supporters. Hopelijk laten wij onze onvrede zien op het internet en natuurlijk in het stadion.



Precies dit. Tadic heeft zoveel voor de club betekent dat Schreuder het normaal vindt dat hij staat te coachen. Dat is emotie.
Schreuder is totaal ongeschikt. Het is een leuke assistent ergens of trainer van een middenmoter.



Hij degradeerde zichzelf al tot assistent van Tadic vandaag.....

 

+1/-0

Wat was dat weer voor domme aktie van Brobbey bij de 1-3?!

Hij staat helemaal vrij, als hij de bal krijgt aangespeeld door Álvarez, en heeft alle tijd om de bal aan te nemen en naar de goal te draaien.

Daarbij maakt Conçeicao al een vooractie en staat ook Klaassen aanspeelbaar in de voorste linie.

Waarom die dwaze kaats terug naar eigen helft?! Zonder te kijken.
Een Ajaxspits onwaardig!

Dit is al de tweede tegengoal in een week, ingeleid door hem.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 08 oktober 2022 om 18:23:

Zoveelste zaadpot. Kappen met Schreuder. Zit totaal geen lijn of organisatie in.



"Een trainer is zo goed als zijn spelersmateriaal"

Ik heb dit deze week nog nergens gelezen of gehoord.
Zelfs Johan Derksen heeft dit nog niet gezegd.

Ik ben ook geen voorstander van Schreuder maar deze selectie is niet in staat om wekelijks op nveau te presteren. Het stapje daar boven op: 'aanvallend en attractief voetbal spelen' laat ik maar buiten beschouwing op dit moment.

Ook vorig seizoen moesten ze op hun tenen lopen om resultaat te halen.
Zijn we de tweede seisoenshelft alweer vergeten met al het baggervoetbal?
En met de 'toppers' Martinez, Antony, Tagliafico, Gravenberch, Haller, Mazraoui?

Schreuder mag van mij vandaag nog weg maar het moet wel een heel bijzondere trainer zijn die met deze selectie beduidend anders en beter voetbal gaat laten zien.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 08 oktober 2022 om 23:42:

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 08 oktober 2022 om 18:23:

Zoveelste zaadpot. Kappen met Schreuder. Zit totaal geen lijn of organisatie in.



"Een trainer is zo goed als zijn spelersmateriaal"

Schreuder mag van mij vandaag nog weg maar het moet wel een heel bijzondere trainer zijn die met deze selectie beduidend anders en beter voetbal gaat laten zien.


Dan heeft de staf van Ajax een aardig bord voor der hoofd en kan slecht spelers inschatten. Ze hebben voor 100 miljoen drama gekocht. Ik heb vanochtend ESPN gekeken en Aad was niet mals in zijn kritieken. Ik ben normaal niet zo fan van hem maar hij zei het met harde bewoordingen helemaal juist.

Met dank aan onze poster stuy:

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=409470link

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 9 oktober 2022, 14:27:45.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 08 oktober 2022 om 23:42:

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 08 oktober 2022 om 18:23:

Zoveelste zaadpot. Kappen met Schreuder. Zit totaal geen lijn of organisatie in.



"Een trainer is zo goed als zijn spelersmateriaal"

Ik heb dit deze week nog nergens gelezen of gehoord.
Zelfs Johan Derksen heeft dit nog niet gezegd.

Ik ben ook geen voorstander van Schreuder maar deze selectie is niet in staat om wekelijks op nveau te presteren. Het stapje daar boven op: 'aanvallend en attractief voetbal spelen' laat ik maar buiten beschouwing op dit moment.

Ook vorig seizoen moesten ze op hun tenen lopen om resultaat te halen.
Zijn we de tweede seisoenshelft alweer vergeten met al het baggervoetbal?
En met de 'toppers' Martinez, Antony, Tagliafico, Gravenberch, Haller, Mazraoui?

Schreuder mag van mij vandaag nog weg maar het moet wel een heel bijzondere trainer zijn die met deze selectie beduidend anders en beter voetbal gaat laten zien.



Dat de selectie flink verzwakt is, lijkt me duidelijk. Dat reken ik Schreuder dus ook niet aan, die moet roeien met de riemen die hij heeft. De reden dat ik hem weg wil is dat hij geen veranderingen doorvoert, ook niet tijdens wedstrijden waarin je vanaf het begin compleet wordt overlopen. Hij heeft geen idee wat hij hiermee moet en blijft maar vasthouden aan dezelfde spelers, waarvan sommigen op de verkeerde positie staan opgesteld. Een trainer is zo goed als zijn materiaal als hij het maximale uit kan halen en dat kan Schreuder niet.

 

+2/-0

Het waardeloze spel van de afgelopen weken heeft volgens Schreuder allemaal te maken met vertrouwen.

Dus wees gerust mensen, het énige waar het aan ligt is het gebrek aan vertrouwen. Aldus onze passieve professor A. Schreuder.

Wat een KUT trainer is dit.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 08 oktober 2022 om 23:42:

open/sluit de onderstaande quote:

Quido schreef op 08 oktober 2022 om 18:23:

Zoveelste zaadpot. Kappen met Schreuder. Zit totaal geen lijn of organisatie in.



"Een trainer is zo goed als zijn spelersmateriaal"

Ik heb dit deze week nog nergens gelezen of gehoord.
Zelfs Johan Derksen heeft dit nog niet gezegd.

Ik ben ook geen voorstander van Schreuder maar deze selectie is niet in staat om wekelijks op nveau te presteren. Het stapje daar boven op: 'aanvallend en attractief voetbal spelen' laat ik maar buiten beschouwing op dit moment.

Ook vorig seizoen moesten ze op hun tenen lopen om resultaat te halen.
Zijn we de tweede seisoenshelft alweer vergeten met al het baggervoetbal?
En met de 'toppers' Martinez, Antony, Tagliafico, Gravenberch, Haller, Mazraoui?

Schreuder mag van mij vandaag nog weg maar het moet wel een heel bijzondere trainer zijn die met deze selectie beduidend anders en beter voetbal gaat laten zien.



Dit allemaal is dan ook de reden waarom ik nooit heel erg mee ben gegaan in kritiek op Overmars en ten Hag. De twee hadden absoluut hun fouten, maar ik had al het idee dat het niet beter zou gaan als je ze zou vervangen. Het seizoen is pas een paar maanden oud en het is al een drama.

Je kunt zeggen wat je wil, maar onder Overmars is Ajax de afgelopen 4 seizoenen de beste van Nederland geweest en hebben we in Europa redelijk gepresteerd. Zoals we nu voor lul staan, is onder die twee niet gebeurd.

Toch wat eerherstel van jouw kant voor onze Marc Netto? :)

 

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

TADIC10 schreef op 09 oktober 2022 om 13:56:

Het waardeloze spel van de afgelopen weken heeft volgens Schreuder allemaal te maken met vertrouwen.

Dus wees gerust mensen, het énige waar het aan ligt is het gebrek aan vertrouwen. Aldus onze passieve professor A. Schreuder.

Wat een KUT trainer is dit.


Mogelijk de belangrijkste taak van een trainer is ervoor te zorgen dat er vertrouwen is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 09 oktober 2022 om 17:46:

(...) Toch wat eerherstel van jouw kant voor onze Marc Netto? :)



Nee natuurlijk niet.

Dat wat Hamstra en Huntelaar verkeerd doen plijt Overmars niet vrij van zijn blunders en miskopen.

En Hamstra en Huntelaar moeten net zo beoordeeld worden als Overmars en als ze kritiek verdienen moeten ze die krijgen.

 

+3/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 09 oktober 2022 om 20:23:

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 09 oktober 2022 om 17:46:

(...) Toch wat eerherstel van jouw kant voor onze Marc Netto? :)



Nee natuurlijk niet.

Dat wat Hamstra en Huntelaar verkeerd doen plijt Overmars niet vrij van zijn blunders en miskopen.

En Hamstra en Huntelaar moeten net zo beoordeeld worden als Overmars en als ze kritiek verdienen moeten ze die krijgen.


Jij kunt er beter gaan zitten want je hebt commentaar op iedereen. En het grappige is als men jou een vraag stelt, dat je alleen met een wedervraag antwoordt. Nooit een oplossing, niks....

 

+2/-2

Schreuder, Hamstra en Huntelaar zullen alledrie een grote rol spelen in het transferbeleid, maar het is makkelijk om H2 als één identiteit te zien. Huntelaar is nieuw en relatief onervaren, wat je niet van Hamstra kan zeggen. Verder hebben ze niet exact dezelfde rol en zou Huntelaar mogelijk nog veel kunnen leren.

Het mag duidelijk zijn dat Schreuder, Kaltenbach en Hamstra mogen vertrekken, maar ik weet niet genoeg om ook Huntelaar volledig af te schrijven.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 09 oktober 2022 om 20:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 09 oktober 2022 om 20:23:

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 09 oktober 2022 om 17:46:

(...) Toch wat eerherstel van jouw kant voor onze Marc Netto? :)



Nee natuurlijk niet.

Dat wat Hamstra en Huntelaar verkeerd doen plijt Overmars niet vrij van zijn blunders en miskopen.

En Hamstra en Huntelaar moeten net zo beoordeeld worden als Overmars en als ze kritiek verdienen moeten ze die krijgen.


Jij kunt er beter gaan zitten want je hebt commentaar op iedereen. En het grappige is als men jou een vraag stelt, dat je alleen met een wedervraag antwoordt. Nooit een oplossing, niks....



Dit verbaast mij ook keer op keer. Ik ben nu al heel lang lid hier. Heb veel leden zien komen en zien gaan. Ik vraag me echt af waarom FK nog naar Ajax kijkt. De gemiddelde Ajacied is heel kritisch, maar ziet ook het positieve. Dit kan ik helaas niet ontdekken.

Elke keer weer een wedervraag stellen, geeft meestal aan dat je de oplossing niet hebt of niet wil geven. Zou wel eens willen weten en horen welke trainer wel voldoet, welke TD moet worden aangetrokken en welke haalbare spelers zijn ideale 11 zijn.

Ik wacht dit antwoord met smart af en ik denk vele anderen hier.

 

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 09 oktober 2022 om 20:56:

(...) ik weet niet genoeg om ook Huntelaar volledig af te schrijven.



Wat weet je van Kaltenbach?

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 09 oktober 2022 om 21:02:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 09 oktober 2022 om 20:56:

(...) ik weet niet genoeg om ook Huntelaar volledig af te schrijven.



Wat weet je van Kaltenbach?


Zie je tackle weer een wedervraag....

 

+1/-2

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 09 oktober 2022 om 21:02:

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 09 oktober 2022 om 20:56:

(...) ik weet niet genoeg om ook Huntelaar volledig af te schrijven.



Wat weet je van Kaltenbach?


Dat hij een aanhangsel van Schreuder is, zonder enig Ajax DNA.

 

+2/-3

Ik vond Conceição goed invallen en eindelijk speelde Berghuis een goede wedstrijd op de rechtsbuiten positie! Dit bevestigt wat mij betreft dat Berghuis de rol van Tadic moet overnemen. Bassey moet misschien onze linksback worden en blijven... daar dacht ik weleens aan, maar Daley lijkt onze enige alternatief voor de linkscentraal positie en daar heb ik flink wat gemengde gevoelens over. Dat terzijde lijkt Bassey wel het beste tot zijn recht te komen op linksback, wat gebaseerd is op de wedstrijd tegen Volendam maar ook in zijn Rangers tijd heeft hij het daar goed gedaan. Zijn drang naar voren, kracht, snelheid en scorend vermogen inclusief voorzet geven, zijn toch wel lekker! Centraal achterin is hij toch wel erg kwetsbaar...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 09 oktober 2022 om 21:05:

Dat hij een aanhangsel van Schreuder is, zonder enig Ajax DNA.



Oke.

Maar ik kan hier niet uit opmaken wat hij goed of fout doet en waarom hij zou moeten vertrekken.

 

+3/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2022/2023] FC Volendam - Ajax