Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2022/2023] Ajax - FC Groningen

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 14 augustus 2022 om 19:48:

(...) Maar kraantjeswater kost 0.00014 euro per liter in Nederland. Ik laat het aan jou om de markup uit te rekenen als je 4.5 euro per 50 centiliter aanrekent voor een fles water. (...)



Ik ben het met je eens dat de prijs belachelijk hoog is.
Maar dat vind ik van bijna alles wat in en rondom de Arena te koop is.

Op de toiletten bij de wastafels heb je overigens nog 'gratis' kraanwater.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 14 augustus 2022 om 19:35:

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 14 augustus 2022 om 19:17:

(...) Je kan niet mensen aansporen om veel water te drinken, maar dan wel belachelijk hoge prijzen blijven aanrekenen voor iets dat uit de kraan stroomt.



De voorziening die er voor zorgt dat er schoon water uit de kraan stroomt kost geld en is niet voor niets.

Drink anders eens een litertje zuiver bronwater uit de maas of rijn.



Echt complete onzin dit. Bij evenementen is men ook verplicht om gratis water te verschaffen. Hij geeft helemaal niet aan dat het gratis moet zijn. Maar 2 voor de prijs van 1 zou al een goede geste zijn.

Je hebt een bepaalde verplichting naar je bezoeker. Ik geef Bjorn in deze groot gelijk met wat hij zegt. En die toiletten oplossing is geen oplossing.

 

+3/-0

Ik vond overigens dat Alvarez een hele goede wedstrijd heeft gespeeld. Mag ook wel eens gezegd worden.

 

+4/-1

Antony, Brobbey en Bergwijn met Tadic op 10. Dat is de gewenste aanval. Taylor is ook een groeibriljantje, wie het middenveld af maakt met Álvarez. Helaas voor Berghuis en Klaassen. Nu enkel nog de verdediging op orde krijgen.

 

+5/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 14 augustus 2022 om 23:18:

Antony, Brobbey en Bergwijn met Tadic op 10. Dat is de gewenste aanval. Taylor is ook een groeibriljantje, wie het middenveld af maakt met Álvarez. Helaas voor Berghuis en Klaassen. Nu enkel nog de verdediging op orde krijgen.



De verdediging (inclusief doelman) is het zorgenkindje. Jammer, want vorig jaar hadden we (m.b.t. Onana, puur op papier) een topverdediging met Mazraoui-Timber-Martinez-Blind/Fico.

Er zou "gewoon" geïnvesteerd moeten worden in een keeper. Maar waar haal je die nu nog vandaan? Overigens blijf ik erbij dat Kudus een basisspeler zou moeten zijn. Een speler met geweldige kwaliteiten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 14 augustus 2022 om 23:18:

Antony, Brobbey en Bergwijn met Tadic op 10. Dat is de gewenste aanval. (...)



Over 'de gewenste aanval' gesproken. Er was verleden week, na Fortuna, een interessante discussie bij "Kale & Kokkie" over Tadic.

Luister naar Maarten Vledder (Kokkie) van af minuut 6.24':

https://youtu.be/JNepXGescJc

 

+2/-0

Deze reactie is verwijderd door de originele poster.

Succes Ajax

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 21 augustus 2022 om 13:50:

Succes Ajax



Ajax-Groningen is al gespeeld.
6-1.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie - 2022/2023] Ajax - FC Groningen