Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » Eredivisie - 2021/2022] FC Groningen - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Zaterdag 2 april 2022, 16.30u:

FC Groningen - Ajax

Dit bericht is gewijzigd op 29 maart 2022, 11:49:47.

 

+1/-0

Het is altijd moeilijk winnen en scoren daar. Je moet dus wel geduld hebben en niet te geforceerd opzoek gaan naar de goal.

 

+1/-0

Denk weer een 2-3 overwinning.

 

+1/-0

De voortekenen zijn niet goed, maar dit kan een cruciale dag worden in de titelstrijd.

 

+1/-0

Ik heb er weinig vertrouwen in. Vooral als er een aantal sterkhouders niet bij zullen zijn. Kan wel eens cruciaal worden in de strijd om het kampioenschap.

 

+2/-0

Ik zie het ook zwaar in:

- Al 2 jaar op rij kansloos verloren in de Euroborg
- Antony ontbreekt
- Meespelen Timber en/of Martinez onzeker
- Een grabbelaar op goal

Dit is zo n typische wedstrijd dat Gravenberch, Blind, (Schuurs), Berghuis en Onana zwaar door de ondergrens gaan en dat we voor de derde maal op rij kansloos verliezen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 01 april 2022 om 09:46:

Ik heb er weinig vertrouwen in. (...)



open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 01 april 2022 om 12:39:

Ik zie het ook zwaar in (...)



Anderzijds ...

Zou het niet zo kunnen (moeten!) zijn dat, nadat de afgelopen weken diverse malen alle alarmbellen zijn afgegaan, iedereen volledig is doorgelicht en in paraatheid is gebracht, alles nu op scherp staat?

De belangen zullen nu toch wel doorgedrongen zijn?

En er loopt toch vast een verstandig iemand rond bij de club die hardop durft uit te spreken dat Ajax veel beter is dan Groningen, en puntverlies een grote schande is met gevolgen voor trainer en spelers?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Fier Koen schreef op 01 april 2022 om 15:31:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 01 april 2022 om 09:46:

Ik heb er weinig vertrouwen in. (...)



open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 01 april 2022 om 12:39:

Ik zie het ook zwaar in (...)



Anderzijds ...

Zou het niet zo kunnen (moeten!) zijn dat, nadat de afgelopen weken diverse malen alle alarmbellen zijn afgegaan, iedereen volledig is doorgelicht en in paraatheid is gebracht, alles nu op scherp staat?

De belangen zullen nu toch wel doorgedrongen zijn?

En er loopt toch vast een verstandig iemand rond bij de club die hardop durft uit te spreken dat Ajax veel beter is dan Groningen, en puntverlies een grote schande is met gevolgen voor trainer en spelers?



Als je heel graag zou willen dat Ajax weer helemaal op nul begint zou je dergelijke formuleringen kunnen gebruiken ja.

Als een soort opmaat.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marek schreef op 01 april 2022 om 18:18:

Als je heel graag zou willen dat Ajax weer helemaal op nul begint zou je dergelijke formuleringen kunnen gebruiken ja. (...)



Het is meer bedoeld om juist een situatie te creëeren om van de '0' af te komen, zoals in de tijden van weleer, toen Ajax voor de wedstrijd al psychisch met 1-0 voor stond.

 

+3/-0

Het is aan alle facetten mis bij Ajax. Wederom wordt dat in deze wedstrijd bevestigd. Tactisch, technisch, karakter en creativiteit. En dan scoort KLaassen. Tis wat....

 

+1/-0

Misselijk gebaar Tadic.

 

+1/-0

Wat een enorme onkunde weer van onze kant, echt in elk aspect. Ik zou er minimaal drie wisselen in de rust, hoewel je er ook 11 uit kunt halen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

T-Bag schreef op 02 april 2022 om 17:11:

Lijkt weer helemaal nergens op...zooitje los zand zonder middenveld lijkt wel en Onana doet het bijna expres zou je gaan denken...



Al eerder gezegd. Die moeten ze niet meer laten keepen. Ze hebben nu Gorter en Tyton. Speel het seizoen daar maar mee uit.

 

+1/-0

Totaal onverdiende voorsprong, maar wel lekker. Spel lijkt nergens op.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 02 april 2022 om 17:37:

Totaal onverdiende voorsprong, maar wel lekker. Spel lijkt nergens op.


PSV straks tegen Twente waar ze al 3 jaar op rij niet meer gewonnen hebben, hopen op het beste ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 02 april 2022 om 17:38:

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 02 april 2022 om 17:37:

Totaal onverdiende voorsprong, maar wel lekker. Spel lijkt nergens op.


PSV straks tegen Twente waar ze al 3 jaar op rij niet meer gewonnen hebben, hopen op het beste ;)



Die krijgen het moeilijk straks. Hopelijk ontbreken daar de nodige spelers die niet fit zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 02 april 2022 om 17:24:

Misselijk gebaar Tadic.



Als je bedoelt nadat hij een biertje op zijn hoofd krijgt? Dan was het terecht dat hij dat deed. Net even terug gekeken.

 

+2/-0

De goal van Berghuis vat alles samen mbt deze wedstrijd. Zo slecht voetballen en toch scoren (en winnen). Bagger bagger voetbal, 2e helft geen fatsoenlijke combinatie gezien. 'was sich liebt, das neckt sich' tja dat is Ajax altijd......

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 02 april 2022 om 18:21:

open/sluit de onderstaande quote:

John89 schreef op 02 april 2022 om 17:24:

Misselijk gebaar Tadic.



Als je bedoelt nadat hij een biertje op zijn hoofd krijgt? Dan was het terecht dat hij dat deed. Net even terug gekeken.


Dat had ik niet gezien, was ook eten aan het koken.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » Eredivisie - 2021/2022] FC Groningen - Ajax