Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Abdellah Ouazane

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 26 september 2026 om 20:13:

15 Januari 2027 op zijn verjaardag belonen met een heel dik contract voor minimaal 4 jaar.

Een jaar later kan hij minimaal het dubbele pakken van wat je hem ook biedt + miljoenen extra aan tekengeld met ook nog eens topclubs die hij tegen elkaar uit kan spelen om het maximale er uit te slepen. Zijn "loyaliteit" richting Ajax heeft hij de vorige keer al laten zien.

Die gaat hooguit kort bijtekenen met een fors beperkte afkoopsom.

+1/-0

Wie weet wat Jordi kan bewerkstelligen.

+1/-0

Mike1976 schreef op 26 september 2026 om 18:18:

ElSimao2 schreef op 26 september 2026 om 15:46:
en dan maar hopen dat we hem van de zomer voor een monsterbedrag kunnen verkopen.

In de zomer nog een jaar contract. Veel succes met dat monsterbedrag.

Een kortlopend contract is alleen een probleem als er slechts een enkele koper is. Die kan dan de prijs laag houden en de verkoper voor het dilemma stellen dat het dit of straks helemaal niks is.

Als Ouazane speelt en presteert zoals ik van m verwacht, is de hele Europese top geinteresseerd. Kopers kunnen zulke trucs dan niet meer uithalen. Als Real dan bijv. 20M biedt, biedt zo'n opgefokte FOMO-sheik lachend het dubbele en moet je maar mee of niet. Dat eenharige contract is dan niet zo relevant meer denk ik.

Ik zie m Bou Addi voor 100M wel achterna gaan. Maar goed, dan moet ie wel spelen. Als je hem gaat laten banken om m een nieuw contract in te pesten denk ik niet alleen dat je de middelvinger krijgt, ik hoop het ook. Zo hoor je niet met talenten om te gaan.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Spelers » Abdellah Ouazane