Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Maher Carrizo

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

+2/-0

+1/-0

Het ocht effe duren maar hij heeft eindelijk zijn werkvergunning binnen.
Het lijkt erop alsof het alleen bij Ajax zolang duurt.

+3/-1

open/sluit de onderstaande quote:

spelbos schreef op 16 februari 2026 om 18:49:

Het ocht effe duren maar hij heeft eindelijk zijn werkvergunning binnen.
Het lijkt erop alsof het alleen bij Ajax zolang duurt.

Dat ligt puur aan de diensten die de werkvergunning moeten verlenen. Dat heeft niets maar dan ook niets met Ajax te maken.

Je kunt wel overal kritiek op hebben, maar dit is zwaar onterecht.

+3/-0

+3/-0

+1/-0

+3/-0

+2/-0

+6/-0

We gaan het seizoen afsluiten met Klaassen en Berghuis als vaste basisspelers vrees ik.

+5/-0

s0lido schreef op 23 februari 2026 om 17:10:

We gaan het seizoen afsluiten met Klaassen en Berghuis als vaste basisspelers vrees ik.

Lynch Grim, haha! If so...

+2/-0

+3/-0

Ik zou hem graag wat langer aan het werk willen zien. Basisplaats misschien en Bounida naar het middenveld? In ieder geval hem de voorkeur geven boven Berghuis.

Ik word schijtziek van de keuzes van Grim.

+2/-0

s0lido schreef op 02 maart 2026 om 01:26:

Ik zou hem graag wat langer aan het werk willen zien. Basisplaats misschien en Bounida naar het middenveld? In ieder geval hem de voorkeur geven boven Berghuis.

Op basis van die drie minuten tegen PEC kunnen we niks over deze gozer zeggen. Eerlijkheid gebiedt wel te zeggen dat Berghuis goed inviel. Ik vind de match met Rosa dan alleen ongelukkig.

Heb sterk de indruk dat Carrizo inviel om alvast aan die eerste wedstrijd te komen voor z'n clausule.

+3/-0

Sevic schreef op 02 maart 2026 om 07:27:

Heb sterk de indruk dat Carrizo inviel om alvast aan die eerste wedstrijd te komen voor z'n clausule.

Waarom heb je die indruk?

+1/-0

Ewige-Blumenkraft schreef op 02 maart 2026 om 07:41:

Sevic schreef op 02 maart 2026 om 07:27:

Waarom heb je die indruk?

Omdat je een tweede rechtsbuiten inbrengt, en dan ook nog op een moment dat er nog dusdanig weinig speeltijd is dat je ook niet meer veel hoeft te verwachten. Als je Carrizo wilt inbrengen om iets teweeg te brengen, had je dat minimaal 10 minuten eerder moeten doen. Bijvoorbeeld in plaats van Berghuis te laten invallen.

+1/-0

+1/-0

+3/-0

+1/-0

+4/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ajax Forum » Spelers » Maher Carrizo