Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Sivert Heggheim Mannsverk

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

open/sluit de onderstaande quote:

Ajax heeft overeenstemming bereikt met Sivert Heggheim Mannsverk en Molde FK over de overgang van de 21-jarige middenvelder naar Amsterdam. De Noor tekent een contract dat per direct ingaat en een looptijd heeft van vijf jaar, tot en met 30 juni 2028.



https://www.ajax.nl/artikelen/ajax-contracteert-sivert-heggheim-mannsverk/link

 

+2/-0

Die 45 minuten tegen Twente is eerlijk gezegd het enige wat ik van deze speler heb gezien. Had gehoopt dat hij aan de bal wat beter zou zijn. Dat kan het middenveld goed gebruiken. Na Alvarez had ik graag gezien dat Ajax weer met een nummer 6 als Schöne of Frenkie de Jong ging spelen.

 

+1/-0

Hij doet me vaag wat aan Frenkie denken in de beelden die je op Youtube van hem kan vinden. Ik hoop al jaren dat Ajax een vergelijkbaar type haalt voor op die positie. Dat mag ook een speler zijn die minder goed is, want Frenkie is wel buitencategorie natuurlijk. Het gaat me meer om het type speler: iemand die atletisch is en daarnaast ook goed kan voetballen.

 

+3/-0

Ben ik de enige die vindt dat hij nogal snel afgeserveerd wordt? Volgens Steijn kreeg hij gisteren geen kans omdat hij het niet goed gedaan heeft tegen Twente. Als dat de meetlat is, had hij beter Jong Ajax opgesteld, want niemand voldeed in die partij.

Hij maakte geen beste indruk, maar dit was zijn eerste wedstrijd in het eerste elftal, is pas laat binnengekomen en kwam in een elftal terecht dat als los zand aan elkaar hing. Vind je het gek dat hij dan het elftal niet op sleeptouw neemt? Ik heb hem in de voorronde van de CL bij Molde aan het werk gezien en daar viel hij mij niet tegen alleszins. Maar ik vrees dat hij het kind van de rekening wordt, omdat Steijn in die wedstrijd hopeloos in de fout is gegaan met zijn opstelling en taktiek.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 22 september 2023 om 09:46:

Ben ik de enige die vindt dat hij nogal snel afgeserveerd wordt? Volgens Steijn kreeg hij gisteren geen kans omdat hij het niet goed gedaan heeft tegen Twente. Als dat de meetlat is, had hij beter Jong Ajax opgesteld, want niemand voldeed in die partij.

Hij maakte geen beste indruk, maar dit was zijn eerste wedstrijd in het eerste elftal, is pas laat binnengekomen en kwam in een elftal terecht dat als los zand aan elkaar hing. Vind je het gek dat hij dan het elftal niet op sleeptouw neemt? Ik heb hem in de voorronde van de CL bij Molde aan het werk gezien en daar viel hij mij niet tegen alleszins. Maar ik vrees dat hij het kind van de rekening wordt, omdat Steijn in die wedstrijd hopeloos in de fout is gegaan met zijn opstelling en taktiek.



Ach, die Steijn is niet serieus te nemen. 3 weken geleden heeft ie tegen Vos gezegd dat ie niet klaar is voor Ajax 1 en die blijkt nu de beste man op het veld te zijn.

Probleem van Mannsverk is dat er veel controlerende middenvelders / halfspelers zijn met Tahirovic, Vos, Taylor, Branco en hemzelf. Na het optreden van Taylor en Vos denk ik dat zij meer minuten krijgen, dan wordt het automatisch lastiger voor hemzelf. Er zijn gewoon teveel spelers gehaald.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 22 september 2023 om 09:56:

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 22 september 2023 om 09:46:

Ben ik de enige die vindt dat hij nogal snel afgeserveerd wordt? Volgens Steijn kreeg hij gisteren geen kans omdat hij het niet goed gedaan heeft tegen Twente. Als dat de meetlat is, had hij beter Jong Ajax opgesteld, want niemand voldeed in die partij.

Hij maakte geen beste indruk, maar dit was zijn eerste wedstrijd in het eerste elftal, is pas laat binnengekomen en kwam in een elftal terecht dat als los zand aan elkaar hing. Vind je het gek dat hij dan het elftal niet op sleeptouw neemt? Ik heb hem in de voorronde van de CL bij Molde aan het werk gezien en daar viel hij mij niet tegen alleszins. Maar ik vrees dat hij het kind van de rekening wordt, omdat Steijn in die wedstrijd hopeloos in de fout is gegaan met zijn opstelling en taktiek.



Ach, die Steijn is niet serieus te nemen. 3 weken geleden heeft ie tegen Vos gezegd dat ie niet klaar is voor Ajax 1 en die blijkt nu de beste man op het veld te zijn.

Probleem van Mannsverk is dat er veel controlerende middenvelders / halfspelers zijn met Tahirovic, Vos, Taylor, Branco en hemzelf. Na het optreden van Taylor en Vos denk ik dat zij meer minuten krijgen, dan wordt het automatisch lastiger voor hemzelf. Er zijn gewoon teveel spelers gehaald.



Idd die Steijn snapt er echt niks van... Niet de man die op dit moment voor de groep zou moeten staan. Misschien prima als het team al draait, maar niet op een team op te bouwen.

 

+1/-1

Lijkt me wat voorbarig om te zeggen dat Steijn hem heeft afgeserveerd omdat hij hem in 1 wedstrijd passeert. Als Taylor of Vos het goed doet dan laat Steijn ze natuurlijk ook wel staan, maar dit alles zegt weinig over het toekomstperspectief van Manssverk. Ik ga er vanuit dat hij zijn kansen nog wel krijgt. Vooralsnog is Steijn nog zoekende naar zijn ideale middenveld.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 22 september 2023 om 09:56:

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 22 september 2023 om 09:46:

Ben ik de enige die vindt dat hij nogal snel afgeserveerd wordt? Volgens Steijn kreeg hij gisteren geen kans omdat hij het niet goed gedaan heeft tegen Twente. Als dat de meetlat is, had hij beter Jong Ajax opgesteld, want niemand voldeed in die partij.

Hij maakte geen beste indruk, maar dit was zijn eerste wedstrijd in het eerste elftal, is pas laat binnengekomen en kwam in een elftal terecht dat als los zand aan elkaar hing. Vind je het gek dat hij dan het elftal niet op sleeptouw neemt? Ik heb hem in de voorronde van de CL bij Molde aan het werk gezien en daar viel hij mij niet tegen alleszins. Maar ik vrees dat hij het kind van de rekening wordt, omdat Steijn in die wedstrijd hopeloos in de fout is gegaan met zijn opstelling en taktiek.



Ach, die Steijn is niet serieus te nemen. 3 weken geleden heeft ie tegen Vos gezegd dat ie niet klaar is voor Ajax 1 en die blijkt nu de beste man op het veld te zijn.

Probleem van Mannsverk is dat er veel controlerende middenvelders / halfspelers zijn met Tahirovic, Vos, Taylor, Branco en hemzelf. Na het optreden van Taylor en Vos denk ik dat zij meer minuten krijgen, dan wordt het automatisch lastiger voor hemzelf. Er zijn gewoon teveel spelers gehaald.



Ik vind het opvallend dat hij Vos nu gelijk een kans geeft, terwijl Mislintat onder vuur ligt en niet op de tribune mag plaatsnemen.
Ik heb sterk het idee dat Steijn de aankopen van die Duitser moest laten spelen en nu grijpt hij zijn kans om Mislintat te kijk te zetten.

 

+1/-1

Speelt vanavond bij JA. Ben hier wel benieuwd naar. Heb hem maar 2 wedstrijden aan het werk gezien bij zijn vorige werkgever, maar daar vond ik dat hij een redelijke indruk maakte. Heeft er lang uit gelegen, maar ik hoop dat we de komende weken positieve zaken zien bij hem.

 

+1/-0

Hij speelt afwisselend met Vos op zes en maakt een heel goede indruk. Hij speelt natuurlijk ook wel op een lager niveau dan hij gewend is en heeft al best veel ervaring voor zijn leeftijd.

 

+1/-0

Speelt heel behoorlijk net als Vos. Fitz-Jim daarentegen ... Plastic maakt meer kapot dan je lief is. Na een half jaar lijkt het wel alsof hij niet meer op gras kan spelen. Bijna geen goede aanname gezien.

 

+1/-0

Het was gewoon dom om Fitz-Jim terug te halen. Hij is nog geen enkele keer gebruikt in het eerste en kon bij Excelsior juist minuten maken op Eredivisieniveau. Dat hij vanavond zo ongelukkig is verwijt ik hem niet echt. Hij is geen echte aanvallende middenvelder.

 

+1/-0

Ben erg benieuwd naar deze speler. Heeft zich nog niet kunnen laten zien, maar ik hoop dat hij zich kan profileren en uiteindelijk weer bij het eerste komt. Ik denk dat hij qua potentie en kwaliteiten beter op het middenveld past dan iemand als Taylor bijvoorbeeld.

 

+1/-0

Volgens mij een stuk beter dan Tahirovic, laat in deze eerste helft tegen Utrecht in ieder geval zien dat hij veel beter aan de bal is. Al ziet zijn motoriek er nogal houterig uit, weet hij vaak wel de goede oplossing te vinden.

 

+3/-0

Liet vorige week tegen AZ al zien te kunnen voetballen, en ook vandaag aan de bal goed. Anticipeert en weet al wat ie gaat doen voor de bal komt, waardoor je er vaker makkelijker uit voetbalt. Prima indruk. Hopelijk blijft ie fit.

 

+4/-0

Voor mij is hij echt je beste verdedigende middenvelder. Hij anticipeert inderdaad goed, en daarnaast kan hij ook opbouwen en dribbelen, en hij is vrij sterk in de duels. Een behoorlijk complete speler.

 

+1/-0

Presenteert zich nu inderdaad goed. Achteraf gezien doodzonde dat hij zolang geblesseerd is geweest, het middenveld had al veel eerder wat stabieler kunnen staan met hem erbij. Wat mij betreft schakelen we, zodra de ziekenboeg meer leegstroomt, terug naar 4-3-3 met Henderson, Mannsverk en Hlynsson. Dan heb je al met al toch best wat loopvermogen, techniek, voetballend vermogen en een mooie mix van ervaring en talent op het middenveld.

 

+2/-0

Speelde goed. Goed in de passing, kiest goed positie om aanspeelbaar te zijn, wint zijn duels en kan ook nog wat met een bal. Ik hoop dat hij volgend seizoen samen met Tahirovic op ons middenveld komt te spelen. Dan nog een goede, creatieve speler erbij en je hebt een heel compleet middenveld. Is wat mij betreft meer een 8 dan een 6, maar zie hem de 6 positie ook wel aardig invullen.

 

+2/-0

https://twitter.com/HugoFilmz28/status/1764561672809681268link

Ik hoopte al dat iemand een compilatie zou maken. Soms zie je er echt een klein beetje Frenkie in hem als hij versnelt voor een dribbel.

 

+2/-0

Lijkt me toch wel een heerlijke speler deze Mannsverk, naast zijn voetballende kwaliteiten lijkt hij ook wat snelheid en lengte (1.85) en duelkracht toe te voegen aan het middenveld. Een verademing ter vergelijking met Taylor en Hlynnson waar we de afgelopen weken naar hebben moeten kijken.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ajax Forum » Spelers » Sivert Heggheim Mannsverk