Vak: -
Forumreacties: 2.898
Reg.: 27 april 2004
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Ajax heeft overeenstemming bereikt met Sivert Heggheim Mannsverk en Molde FK over de overgang van de 21-jarige middenvelder naar Amsterdam. De Noor tekent een contract dat per direct ingaat en een looptijd heeft van vijf jaar, tot en met 30 juni 2028.
Ewige-Blumenkraft
Fan van Ajax
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.431
Reg.: 23 juni 2014
Uit: Dordrecht
Forumreacties: 4.372
Reg.: 25 april 2004
Favoriete opstelling: 4-3-3
Hij doet me vaag wat aan Frenkie denken in de beelden die je op Youtube van hem kan vinden. Ik hoop al jaren dat Ajax een vergelijkbaar type haalt voor op die positie. Dat mag ook een speler zijn die minder goed is, want Frenkie is wel buitencategorie natuurlijk. Het gaat me meer om het type speler: iemand die atletisch is en daarnaast ook goed kan voetballen.
Forumreacties: 3.743
Reg.: 8 augustus 2001
Ben ik de enige die vindt dat hij nogal snel afgeserveerd wordt? Volgens Steijn kreeg hij gisteren geen kans omdat hij het niet goed gedaan heeft tegen Twente. Als dat de meetlat is, had hij beter Jong Ajax opgesteld, want niemand voldeed in die partij.
Hij maakte geen beste indruk, maar dit was zijn eerste wedstrijd in het eerste elftal, is pas laat binnengekomen en kwam in een elftal terecht dat als los zand aan elkaar hing. Vind je het gek dat hij dan het elftal niet op sleeptouw neemt? Ik heb hem in de voorronde van de CL bij Molde aan het werk gezien en daar viel hij mij niet tegen alleszins. Maar ik vrees dat hij het kind van de rekening wordt, omdat Steijn in die wedstrijd hopeloos in de fout is gegaan met zijn opstelling en taktiek.
Forumreacties: 2.872
Reg.: 3 juli 2017
open/sluit de onderstaande quote:Bjorn121 schreef op 22 september 2023 om 09:46:
Ben ik de enige die vindt dat hij nogal snel afgeserveerd wordt? Volgens Steijn kreeg hij gisteren geen kans omdat hij het niet goed gedaan heeft tegen Twente. Als dat de meetlat is, had hij beter Jong Ajax opgesteld, want niemand voldeed in die partij.
Hij maakte geen beste indruk, maar dit was zijn eerste wedstrijd in het eerste elftal, is pas laat binnengekomen en kwam in een elftal terecht dat als los zand aan elkaar hing. Vind je het gek dat hij dan het elftal niet op sleeptouw neemt? Ik heb hem in de voorronde van de CL bij Molde aan het werk gezien en daar viel hij mij niet tegen alleszins. Maar ik vrees dat hij het kind van de rekening wordt, omdat Steijn in die wedstrijd hopeloos in de fout is gegaan met zijn opstelling en taktiek.
Forumreacties: 281
Reg.: 22 september 2023
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 22 september 2023 om 09:56:
open/sluit de onderstaande quote:Bjorn121 schreef op 22 september 2023 om 09:46:
Ach, die Steijn is niet serieus te nemen. 3 weken geleden heeft ie tegen Vos gezegd dat ie niet klaar is voor Ajax 1 en die blijkt nu de beste man op het veld te zijn.
Probleem van Mannsverk is dat er veel controlerende middenvelders / halfspelers zijn met Tahirovic, Vos, Taylor, Branco en hemzelf. Na het optreden van Taylor en Vos denk ik dat zij meer minuten krijgen, dan wordt het automatisch lastiger voor hemzelf. Er zijn gewoon teveel spelers gehaald.
Lijkt me wat voorbarig om te zeggen dat Steijn hem heeft afgeserveerd omdat hij hem in 1 wedstrijd passeert. Als Taylor of Vos het goed doet dan laat Steijn ze natuurlijk ook wel staan, maar dit alles zegt weinig over het toekomstperspectief van Manssverk. Ik ga er vanuit dat hij zijn kansen nog wel krijgt. Vooralsnog is Steijn nog zoekende naar zijn ideale middenveld.
Uit: Ergens in den Landen
Vak: 0-vak
Forumreacties: 7.069
Reg.: 19 maart 2003
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 22 september 2023 om 09:56:
Ach, die Steijn is niet serieus te nemen. 3 weken geleden heeft ie tegen Vos gezegd dat ie niet klaar is voor Ajax 1 en die blijkt nu de beste man op het veld te zijn.
Probleem van Mannsverk is dat er veel controlerende middenvelders / halfspelers zijn met Tahirovic, Vos, Taylor, Branco en hemzelf. Na het optreden van Taylor en Vos denk ik dat zij meer minuten krijgen, dan wordt het automatisch lastiger voor hemzelf. Er zijn gewoon teveel spelers gehaald.
Forumreacties: 3.743
Reg.: 8 augustus 2001
Forumreacties: 3.294
Reg.: 14 december 2005
Forumreacties: 6.325
Reg.: 7 juli 2009
Ewige-Blumenkraft
Fan van Ajax
Forumreacties: 1.431
Reg.: 23 juni 2014
Forumreacties: 3.654
Reg.: 10 juli 2003
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 1.391
Reg.: 16 augustus 2007
Presenteert zich nu inderdaad goed. Achteraf gezien doodzonde dat hij zolang geblesseerd is geweest, het middenveld had al veel eerder wat stabieler kunnen staan met hem erbij. Wat mij betreft schakelen we, zodra de ziekenboeg meer leegstroomt, terug naar 4-3-3 met Henderson, Mannsverk en Hlynsson. Dan heb je al met al toch best wat loopvermogen, techniek, voetballend vermogen en een mooie mix van ervaring en talent op het middenveld.
Forumreacties: 6.325
Reg.: 7 juli 2009
Speelde goed. Goed in de passing, kiest goed positie om aanspeelbaar te zijn, wint zijn duels en kan ook nog wat met een bal. Ik hoop dat hij volgend seizoen samen met Tahirovic op ons middenveld komt te spelen. Dan nog een goede, creatieve speler erbij en je hebt een heel compleet middenveld. Is wat mij betreft meer een 8 dan een 6, maar zie hem de 6 positie ook wel aardig invullen.
https://twitter.com/HugoFilmz28/status/1764561672809681268link
Ik hoopte al dat iemand een compilatie zou maken. Soms zie je er echt een klein beetje Frenkie in hem als hij versnelt voor een dribbel.
Forumreacties: 21
Reg.: 1 november 2014
Ajax Forum » Spelers » Sivert Heggheim Mannsverk