Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Opvolger Óscar García

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

+6/-0

Ik krijg heel erg het gevoel dat het heel veel poeha en blabla is, maar ben onwijs benieuwd naar zijn echt kwaliteiten.

Bij mij op het werk heb ik ook van die types. Praten veel, beloven veel, maar laten weinig zien. Dat gevoel krijg ik er een beetje bij. Laten we hopen van niet, maar mijn gevoel zit er niet vaak langs wat dat betreft.

+2/-0

Ik ken hem niet. Laat maar zien...

+3/-0

+4/-0

+1/-0

+3/-0

+1/-0

+3/-0

Je hebt ook nog kans dat hij assistent van de nieuwe (Spaanse) trainer wordt.

+1/-0

+1/-0

+2/-0

+1/-0

Ik verwacht Berghuis, maar Klaasen en Weghorst pas ergens in de tweede helft. O nee, Weghorst is geschort.

Ik denk/hoop zoiets:

------------Paes-------------
Rosa---Sutalo--Baas---Wijndal
----Regeer-------Fitz-Jim----
-----------Berghuis----------
--Bounida---Dolberg---Godts--

Klaassen in de tweede helft, en verder Gloukh en Steur. Ik betwijfel of hij al z'n wissels gaat gebruiken, tenzij de stand daarom vraagt.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mie Toe schreef op 12 maart 2026 om 12:33:

Ik verwacht Berghuis, maar Klaasen en Weghorst pas ergens in de tweede helft. O nee, Weghorst is geschort.

Ik denk/hoop zoiets:

------------Paes-------------
Rosa---Sutalo--Baas---Wijndal
----Regeer-------Fitz-Jim----
-----------Berghuis----------
--Bounida---Dolberg---Godts--

Klaassen in de tweede helft, en verder Gloukh en Steur. Ik betwijfel of hij al z'n wissels gaat gebruiken, tenzij de stand daarom vraagt.

Er is een inverse relatie tussen intensiteit en hoe lang je het vol kunt houden. Vandaar dat Farioli ook altijd zo gretig wisselde. Hij weet dat als je zoveel vraagt van spelers, ze het maar een tijdje uithouden voordat ze gewisseld moeten worden. Dus als Garcia ook zo hard traint, zal hij simpelweg ook veel moeten wisselen.

+3/-0

Daar heb je een punt. Misschien dat Gaaei dan ook nog wat minuten maakt. Eventueel Itakura of Bouwman.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mie Toe schreef op 12 maart 2026 om 13:04:

Daar heb je een punt. Misschien dat Gaaei dan ook nog wat minuten maakt. Eventueel Itakura of Bouwman.

Het is allemaal pure logica wat Farioli deed. We kunnen er weinig van, dus kun je beter ipv 1 speler die op 80% 90 minuten speelt het verdelen en 2 spelers die allebei in hun tijd 100% brengen.

Daar maak je wat procentpunten winst mee, maar je zult wel het hele paradigma van Farioli moeten omarmen met het roulatiesysteem, starters / finishers en gewoon een hele brede selectie hebben. Anders dan bijten de uitgangspunten elkaar.

+4/-0

+3/-0

Morgen gaan we het zien. Dat gaat een beeld geven wat we kunnen verwachten van de overige wedstrijden dit seizoen. Ben erg benieuwd.

+1/-0

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Opvolger Óscar García