Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Opvolger Óscar García

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bjorn121 schreef op 09 maart 2026 om 14:22:

Maar goed, gelul in de marge allemaal. Ajax wordt toch geen tweede dit seizoen. Je hebt ondertussen al 3 concurrenten voor die 2e plek, waarvan er 2 beter en constanter presteren dan Ajax. We kunnen allemaal lachen met Feyenoord, maar die staan vooralsnog nog altijd op de 2e plek. Tenzij Garcia een wonderdokter is en het volledig laat kantelen, maar laat ons eerlijk zijn, dat is nog nooit gebeurd. Je zit ondertussen ook aan trainer 3 die voor de ploeg staat. Als speler zou ik het ondertussen ook niet meer weten eerlijk gezegd en de kans dat hij nog aan het roer staat komend seizoen is ook niet groot.

Wij staan 5e, dus is er geen speld tussen te krijgen dat de concurrentie beter presteert dan wij en helaas geldt dat ook voor Feyenoord. Het verschil is echter slechts 5 punten, dus is er geen enkele reden om nu al zo opzichtig het bijltje erbij neer te gooien.

De rest van dit betoog bestaat uit niet-relevante zaken. Of Garcia volgend seizoen voor de groep staat, doet niet terzake. Dat hij al de derde trainer dit seizoen is en dat de "spelers het ook niet meer weten" is natuurlijk ook onzin.

+2/-0

ElSimao2 schreef op 09 maart 2026 om 16:45:

Maar goed, gelul in de marge allemaal. Ajax wordt toch geen tweede dit seizoen. Je hebt ondertussen al 3 concurrenten voor die 2e plek, waarvan er 2 beter en constanter presteren dan Ajax. We kunnen allemaal lachen met Feyenoord, maar die staan vooralsnog nog altijd op de 2e plek. Tenzij Garcia een wonderdokter is en het volledig laat kantelen, maar laat ons eerlijk zijn, dat is nog nooit gebeurd. Je zit ondertussen ook aan trainer 3 die voor de ploeg staat. Als speler zou ik het ondertussen ook niet meer weten eerlijk gezegd en de kans dat hij nog aan het roer staat komend seizoen is ook niet groot.

Wij staan 5e, dus is er geen speld tussen te krijgen dat de concurrentie beter presteert dan wij en helaas geldt dat ook voor Feyenoord. Het verschil is echter slechts 5 punten, dus is er geen enkele reden om nu al zo opzichtig het bijltje erbij neer te gooien.

De rest van dit betoog bestaat uit niet-relevante zaken. Of Garcia volgend seizoen voor de groep staat, doet niet terzake. Dat hij al de derde trainer dit seizoen is en dat de "spelers het ook niet meer weten" is natuurlijk ook onzin.

Het is niet omdat jij het onzin vindt, dat het ook onzin is.

Bekijk het voor de rest maar, ik heb het wel gehad met dat arrogant gelul hier.

+3/-1

+1/-0

+1/-0

Bjorn121 schreef op 09 maart 2026 om 18:43:

ElSimao2 schreef op 09 maart 2026 om 16:45:

Het is niet omdat jij het onzin vindt, dat het ook onzin is.

Bekijk het voor de rest maar, ik heb het wel gehad met dat arrogant gelul hier.

Haha, krijgen we dit weer zeg.

+1/-0

+4/-0

+5/-0

Buiten dat de resultaten onder Grim dramatisch waren denk ik dat er nog een extra reden is waarom Garcia tijdelijk naar voren is geschoven.

Het geeft Jordi de tijd om verder te zoeken naar een geschikte kandidaat en dit is de goedkoopste oplossing. Garcia zal het zeker niet slechter gaan doen dan Grim.
De extra reden is dat Garcia schoon schip moet gaan maken in de selectie. Uitzoeken wie de dissonanten zijn en daar wordt op het einde van het seizoen mee afgerekend. Zou me niets verbazen als er nu al spelers uit de basis/ selectie worden gezet.

Daarbij zal hij zo ver het nog mogelijk is de intensiteit van de trainingen opvoeren, want die is nu zwaar ondermaats.

Je kunt hier overigens niet alleen Grim voor verantwoordelijk houden, maar de gehele staf en die verantwoordelijk zijn voor het aanstellen van die staf. Dus daar moet ook de bezem doorheen. Beuker kan ook langzaam zijn spullen gaan verzamelen om vervolgens richting exit gaan.

+3/-0

Sevic schreef op 10 maart 2026 om 07:38:

Laat aub een De Zerbi-adept komen die de zweep er weer overheen trekt.

Waarom een adept als de meester zelf vrij is? ;B

tackle schreef op 10 maart 2026 om 09:56:

De extra reden is dat Garcia schoon schip moet gaan maken in de selectie. Uitzoeken wie de dissonanten zijn en daar wordt op het einde van het seizoen mee afgerekend. Zou me niets verbazen als er nu al spelers uit de basis/ selectie worden gezet.

Daarbij zal hij zo ver het nog mogelijk is de intensiteit van de trainingen opvoeren, want die is nu zwaar ondermaats.

Precies dit. De voorbereiding op volgend seizoen is al begonnen, en alle komende wedstrijden zijn oefenwedstrijden die gewonnen moeten worden.

+2/-0

+3/-0

+3/-0

+2/-0

Die beelden van de eerste training onder Garcia bevallen me wel. Het doet een beetje aan de eerste training van Farioli denken met die fanatieke staf. Je hoort ze ook heel duidelijk coachen. Ik kreeg ook de indruk dat de spelers bij een van de oefeningen maar beperkt te tijd kregen om tot een eindpass of schot te komen. Dat is echt iets waaraan gewerkt moet worden.

+2/-0

+3/-0

+2/-0

+2/-0

+1/-0

+1/-1

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Opvolger Óscar García