Met een selectie die staat als een huis en waar bewezen resultaat is behaald zie ik Heitinga/Keizer wel werken.
Maar we gaan een transitie in. Een nieuw team, veel nieuwe spelers. Hier hoort een stukje ervaring en intelligentie bij die ik persoonlijk niet terug zie in Heitinga en Keizer.
Ik zie Johnny niet op basis van de beschikbare kwaliteiten een specifieke tactiek verzinnen die het beste past.
Gezien de situatie waarin we zitten (dat er veel zal veranderen) had je in mijn ogen een bouwende coach moeten halen. Een coach die vanuit de kwaliteiten van de individuen de beste formatie neerzet en tactiek speelt.
Uit: Hoogeveen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 2.278
Reg.: 29 januari 2011
Favoriete opstelling: 3-5-2
open/sluit de onderstaande quote:BertjeK schreef op 30 mei 2025 om 19:04:
Met een selectie die staat als een huis en waar bewezen resultaat is behaald zie ik Heitinga/Keizer wel werken.
Maar we gaan een transitie in. Een nieuw team, veel nieuwe spelers. Hier hoort een stukje ervaring en intelligentie bij die ik persoonlijk niet terug zie in Heitinga en Keizer.
Ik zie Johnny niet op basis van de beschikbare kwaliteiten een specifieke tactiek verzinnen die het beste past.
Gezien de situatie waarin we zitten (dat er veel zal veranderen) had je in mijn ogen een bouwende coach moeten halen. Een coach die vanuit de kwaliteiten van de individuen de beste formatie neerzet en tactiek speelt.
Camus
Fan van Ajax
Tweede plaats Ajax.supporters.nl Pool seizoen 24/25
Uit: Den Haag
Vak: 406
Forumreacties: 48
Reg.: 27 mei 2024
Favoriete opstelling: 4-3-3
Als Ajacied hoop ik natuurlijk dat deze aanstelling een goede keuze blijkt te zijn. Maar eerlijk gezegd heb ik er weinig vertrouwen in. Er is al veel over gezegd: Het wordt 'm niet. Ik vrees dat ergens in december of januari de naam van Farioli door de Arena galmt. En ik weet nu al – ik zing mee bij voldoende aanleiding.
Succes mannen. Veel sterkte en wijsheid toegewenst, maar vooral ook de broodnodige mentale weerbaarheid.
Dit bericht is gewijzigd op 31 mei 2025, 21:11:56.
Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Heitinga en Keizer