Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 795
Reg.: 14 mei 2024
Favoriete opstelling: geen
Uit: Ergens in den Landen
Vak: 0-vak
Forumreacties: 7.179
Reg.: 19 maart 2003
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 04 april 2025 om 20:04:
Ik kan zijn topic niet vinden, dus hierbij. Mocht er al één bestaan, deze a.u.b. verwijderen.
Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 2.609
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
Weet iemand hier hoe de taakverdeling tussen Kroes en Beuker er ongeveer uitziet?
Beuker is directeur voetbal en Kroes technisch directeur. Een algemeen directeur hebben we niet (meer) en komt er ook niet meer, als ik de berichtgeving zo lees.
De reden dat ik het vraag is dat het me opvalt dat we voor de jeugdopleiding (U19 en daaronder) druk aan de weg timmeren als het gaat om het vastleggen van eigen talenten en het aantrekken van buitenlands talent. Tegelijkertijd lijkt er helemaal niets te gebeuren ten aanzien van de A-selectie. Nauwelijks contractverlengingen (Kaplan is aan de beurt bijv.), geen uitgaande transfers en ook geen aanwinsten.
Ik wil niet direct naar de conclusie springen dat Beuker wel de jeugdopleiding zal doen en Kroes de seniorenafdelingen, maar ik sluit het ook niet uit, zeg maar.
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 13 juni 2025 om 13:03:
Weet iemand hier hoe de taakverdeling tussen Kroes en Beuker er ongeveer uitziet?
Beuker is directeur voetbal en Kroes technisch directeur. Een algemeen directeur hebben we niet (meer) en komt er ook niet meer, als ik de berichtgeving zo lees.
Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Alex Kroes