Uit: Ergens in den Landen
Vak: 0-vak
Forumreacties: 7.072
Reg.: 19 maart 2003
Favoriete opstelling: geen
Ome Michel
Fan van Ajax
Uit: Lelystad
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 4.163
Reg.: 11 november 1999
Vak: -
Forumreacties: 3.310
Reg.: 14 december 2005
Uit: Dordrecht
Forumreacties: 4.402
Reg.: 25 april 2004
Favoriete opstelling: 4-3-3
Hoewel ik persoonlijk ook wel veel met het nieuwe logo heb is dit toch wel heel bijzonder nieuws. Er zijn maar heel weinig clubs die dit zouden doen. Puur en alleen naar het ontwerp zelf kijkend vind ik het oude logo nog niet eens zo heel geslaagd eigenlijk, maar wat je ook van beide logo's vindt, een voetbalclub mag natuurlijk nooit van logo veranderen, net zomin als je de naam van een club verandert. Een wens van een grote groep supporters gaat nu in vervulling. Het zou mooi zijn als ze ook wat aan die strepen op het shirt kunnen doen.
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 1.425
Reg.: 16 augustus 2007
Als kers op de taart nog even de ultieme bevestiging dat de terugkeer van het oude logo de juiste keuze is:
Arno Vermeulen vindt het jammer dat Ajax heeft besloten om het huidige logo te veranderen naar het klassieke logo. "Jammer dat dat logo weer teruggedraaid is", vertelt de NOS-anaslist in Voetbalpraat. "Ze hebben ooit bedacht dat het logo vooral qua druktechniek heel ingewikkeld was. Toen heeft iemand bedacht dat je met elf lijntjes hetzelfde kon bereiken, wat heel knap is. En dan ga je jaren later weer terug", aldus Vermeulen.
Als Vermeulen het met je oneens is, weet je zeker dat je goed zit
Forumreacties: 2.485
Reg.: 21 januari 2021
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 19 november 2024 om 15:02:
Als kers op de taart nog even de ultieme bevestiging dat de terugkeer van het oude logo de juiste keuze is:
Arno Vermeulen vindt het jammer dat Ajax heeft besloten om het huidige logo te veranderen naar het klassieke logo. "Jammer dat dat logo weer teruggedraaid is", vertelt de NOS-anaslist in Voetbalpraat. "Ze hebben ooit bedacht dat het logo vooral qua druktechniek heel ingewikkeld was. Toen heeft iemand bedacht dat je met elf lijntjes hetzelfde kon bereiken, wat heel knap is. En dan ga je jaren later weer terug", aldus Vermeulen.
Als Vermeulen het met je oneens is, weet je zeker dat je goed zit
Forumreacties: 3.749
Reg.: 8 augustus 2001
Ik heb persoonlijk weinig met het oude logo, aangezien ik opgegroeid ben met het Ajax van de jaren 90 en de "smurf" toen al het vaste logo was. Maar ik begrijp wel dat het gevoelig ligt bij de oudere generatie en ik ga er ook niet rouwig om zijn dat het recentste logo verdwijnt.
Dit gezegd zijnde, als je grootste argument "het was te moeilijk om te printen" is, kan je misschien beter je mond houden en gaan kantklossen of zo.
Forumreacties: 2.485
Reg.: 21 januari 2021
Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Geef Ajax zn gezicht terug !