Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Binnenlandse competities » Top 5 prognose Eindklassering Eredivisie 2026/2027

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Het was te verwachten dat gisteren na het (dure) gelijkspel een andere top 5 kandidaat vandaag ook punten zou morsen. Ik weet het het seizoen is nog lang en je krijgt nog een winter window, maar goed je ziet toch wel bepaalde teams er boven uit stijgen. De algehele lijn van de Eredivisie vind ik dit jaar wat hoger liggen dan vorig jaar.

Mijn prognose is:

1. Ajax
2. PSV
3. Feyenoord
4. Twente
5. AZ

+2/-0

1. Feyenoord
2. AZ
3. Ajax
4. PSV
5. FC Twente

+1/-1

Ajax staat na 7 speelrondes op de vijfde plaats met twee punten achterstand op PSV en FC Twente, drie punten achterstand op Feyenoord en vijf punten achterstand op koploper AZ. Alles is nog mogelijk. Nog 27 wedstrijden te gaan. Wanneer Ajax niet teveel onnodig puntverlies lijdt, dan worden zij kampioen!

01 Ajax
02 PSV
03 Feyenoord
04 AZ
05 FC Twente

+3/-0

1. PSV
2. AZ
3. Ajax
4. Feyenoord
5. FC Twente

+1/-0

1. Feyenoord
2. PSV
3. Ajax
4. AZ
5. FC Twente

Tot mijn verrassing draait Feyenoord momenteel het beste én Van Bronckhorst is al eerder kampioen geworden met deze club. PSV oogt wat kwetsbaar en Ajax ook. AZ gaat het nog zwaar krijgen. Twente 5e.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Ajax Forum » Binnenlandse competities » Top 5 prognose Eindklassering Eredivisie 2026/2027