Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Forumreacties: 3.117
Reg.: 21 januari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
"Er zitten een aantal mensen op de bank die kunnen invallen."
- Sierd de Vos
Ik kijk Real Madrid tegen AC Milan. Daarvoor zag ik PSV 4-0 winnen van Girona. Een goal van Saibari werd afgekeurd, wat bijzonder opvallend was. Girona gaat echt niet door naar de volgende ronde; wat een slecht seizoen gaan ze tegemoet.
Uit: Hoogeveen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 2.266
Reg.: 29 januari 2011
Favoriete opstelling: 3-5-2
https://www.vi.nl/nieuws/uefa-praat-met-partij-die-champions-league-in-amerika-wil-laten-spelenlink
Is mij ook wat. Straks speelt Ajax weer Champions League, maar moeten we als fans helemaal vliegen naar Nieuw-Amsterdam (New York) om onze ploeg aan te moedigen...
Uit: Hilversum
Forumreacties: 1.767
Reg.: 19 november 2001
Favoriete opstelling: geen
Vak: -
Forumreacties: 3.491
Reg.: 14 december 2005
open/sluit de onderstaande quote:YAKUBU22 schreef op 13 februari 2025 om 13:42:
Topsport is het speeltje van miljardairs, grote bedrijven en oliestaten geworden. Fans hebben weinig meer in te brengen, gewoon betalen, klappen en consumeren.
Forumreacties: 596
Reg.: 14 mei 2024
Liverpool terecht uitgeschakeld. Ze zijn in twee wedstrijden overklast door PSG. Dankzij Alisson hebben ze het tot penalty's geschopt. PSG is naast Barca favoriet dit seizoen. Ik vond ze echt indrukwekkend in de 2 wedstrijden tegen Liverpool. Alleen moeten ze voorin beter omgaan met de mogelijkheden.
Uit: Amsterdam
Vak: 423
Forumreacties: 588
Reg.: 22 februari 2009
Uit: Amsterdam
Vak: 117
Forumreacties: 15.474
Reg.: 1 juli 2006
Favoriete opstelling: 3-4-3
PSG was idd de betere over 2 wedstrijden en hebben terecht de strafschoppen serie gewonnen ook al is dat altijd een loterij.
Heel vermakelijke confrontatie tussen deze clubs, heb beide wedstrijden leuk voetbal gezien als neutrale toeschouwer met een terechte winnaar.
Als het erop aan komt dan zal Real Madrid wederom de favoriet zijn, hoe ze het doen het lukt ze bijna altijd om de finale te halen.
Liverpool stal in Parijs die 0-1 en nu ook in Liverpool was PSG de betere. Knap hoor! Uiteindelijk Donnarumma wie als held opstaat. Met PSG, Real Madrid, Barça, Bayern en allicht ook Arsenal een handvol interessante namen voor de eindstrijd. Ook Inter is er nog. Vlak de koploper van de Serie A niet uit. Het gaat om het resultaat. Ze kunnen verrassen.
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 12 maart 2025, 13:45:43.
Forumreacties: 20
Reg.: 9 september 2024
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 12 maart 2025 om 09:51:
Liverpool stal in Parijs die 0-1 en nu ook in Londen was PSG de betere. Knap hoor! Uiteindelijk Donnarumma wie als held opstaat. Met PSG, Real Madrid, Barça, Bayern en allicht ook Arsenal een handvol interessante namen voor de eindstrijd. Ook Inter is er nog. Vlak de koploper van de Serie A niet uit. Het gaat om het resultaat. Ze kunnen verrassen.
Forumreacties: 596
Reg.: 14 mei 2024
Wat mij opviel is dat Slot in beide wedstrijden geen antwoord had op de dominantie van PSG. En dan roept hij ook nog dit soort dingen in de media: "We speelden de perfecte wedstrijd, we maakten alleen geen doelpunt. Het was een ongelofelijke prestatie, zeker als je het vergelijkt met vorige week."
Sorry hoor, je bent gewoon 2 wedstrijden weggespeeld op misschien de beginfase van gisteren na.
PSG speelt dit seizoen leuk voetbal. Als team gaan ze voor elkaar door het vuur zonder sterspelers. In de kwartfinale moeten ze tegen Villa of Brugge, dus te doen. Halve finale zal wel een hels karwei worden (Arsenal, Real of Atletico).
open/sluit de onderstaande quote:Dalsim schreef op 12 maart 2025 om 11:44:
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 12 maart 2025 om 09:51:
Liverpool stal in Parijs die 0-1 en nu ook in Londen was PSG de betere. Knap hoor! Uiteindelijk Donnarumma wie als held opstaat. Met PSG, Real Madrid, Barça, Bayern en allicht ook Arsenal een handvol interessante namen voor de eindstrijd. Ook Inter is er nog. Vlak de koploper van de Serie A niet uit. Het gaat om het resultaat. Ze kunnen verrassen.
Of ze in Londen de betere gaan zijn moet nog maar bezien worden als ze uit tegen Arsenal komen te spelen. Zo een fijne vooruitziende blik lijkt me trouwens wel erg fijn!
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 12 maart 2025 om 11:57:
Wat mij opviel is dat Slot in beide wedstrijden geen antwoord had op de dominantie van PSG. En dan roept hij ook nog dit soort dingen in de media: "We speelden de perfecte wedstrijd, we maakten alleen geen doelpunt. Het was een ongelofelijke prestatie, zeker als je het vergelijkt met vorige week."
Sorry hoor, je bent gewoon 2 wedstrijden weggespeeld op misschien de beginfase van gisteren na.
PSG speelt dit seizoen leuk voetbal. Als team gaan ze voor elkaar door het vuur zonder sterspelers. In de kwartfinale moeten ze tegen Villa of Brugge, dus te doen. Halve finale zal wel een hels karwei worden (Arsenal, Real of Atletico).
Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Ajax Forum » Buitenlandse competities » Champions League 2024/2025