Transparent
Inloggen
Sluiten

O'Brien haakt af; speelt niet tegen Nederland

17 februari 2004 23:09

Verslaggever: RvN

John O'Brien heeft na de laatste training af moeten haken bij het Amerikaans voetbalelftal. Hij bleek niet voldoende hersteld van zijn dijbeenblessure die hem ook in het weekend al aan de kant hield. Hij mist daardoor zijn rentree in het elftal van de VS, nota bene in zijn eigen Arena tegen Oranje.

Meer op




Tags

brien nederland arena dijbeenblessure nota oranje voetbalelftal

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Ajax E-zine

Meer dan 35.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

akpom brobbey caio deals depay derk dolberg elsimao hardnekkig henrique ibrahimovic janse johanssen jong jordi kaplan kiki koeman littlebirds maximilian midtjylland mie monaco sevic stilte sutalo tomiyasu weghorst wijndal zinchenko