Transparent
Inloggen
Sluiten

Alders blijft op huurbasis nog een jaar bij Telstar

25 juni 2026 21:00 - Ajax
Foto: Pro Shots

Alders blijft op huurbasis nog een jaar bij Telstar; image source: Pro Shots

Telstar en Ajax hebben een akkoord bereikt over een verlengde huurperiode van Gerald Alders. De verdediger speelde het afgelopen half jaar al op huurbasis in het BUKO Stadion en die periode zal met nog een seizoen verlengd gaan worden. Alders heeft nog een tweejarig contract bij Ajax, waardoor hij volgende zomer normaal gesproken gewoon terugkeert in Amsterdam.

Alders speelde tot dusver vijf duels in de hoofdmacht van Ajax. Daar worden voorlopig dus nog geen duels aan toegevoegd. Met Telstar wist hij zich afgelopen seizoen uiteindelijk veilig te stellen voor nog een jaar Eredivisie. Daar maakt Alders ook komend seizoen dus onderdeel van uit, al heeft Telstar inmiddels wel een nieuwe trainer. Anthony Correia is vertrokken naar FC Utrecht en inmiddels opgevolgd door Henk Brugge.




Tags

alders anthony brugge buko correia eredivisie gerald huurperiode opgevolgd utrecht

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.


2 uur geleden
En daarna in de verkoop.
+2/-0


Ajax E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Ajax E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 35.736 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

afca angstvallig atletico blind blumenkraft bounida carlos depay elsimao ewige fouad gloukh godts henrique ibrahimovic japan jong jordi kiki marokko maximilian michel mie monserrate sevic sportif summerville touarga zahouani zweden