Transparent
Inloggen
Sluiten

'Begin nieuwe seizoen nog negatieve test nodig bij stadionbezoek'

11 mei 2021 20:00 - Twitter Arman Avsaroglu
Foto: Pro Shots

"Begin nieuwe seizoen nog negatieve test nodig bij stadionbezoek"; image source: Pro Shots

Op de persconferentie van dinsdag heeft minister Hugo de Jonge aangegeven dat in het begin van het nieuwe voetbalseizoen een negatief testbewijs nog noodzakelijk is om een stadion te mogen bezoeken. Dat valt te lezen via het Twitter-account van NOS verslaggever Arman Avsaroglu. De Jonge gaf daarbij ook aan dat hij voetbalsupporters een eigen bijdrage wil laten betalen voor de toegangstest.






Tags

stadionbezoek arman avsaroglu minister nos testbewijs toegangstest voetbalsupporters

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Ajax E-zine

Meer dan 35.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

akpom brobbey caio deals depay derk dolberg elsimao hardnekkig henrique ibrahimovic janse johanssen jong jordi kaplan kiki koeman littlebirds maximilian midtjylland mie monaco sevic stilte sutalo tomiyasu weghorst wijndal zinchenko