Transparent
Inloggen
Sluiten

[video] Veltman: 'Op basis van de tweede helft hadden we moeten winnen'

26 juli 2017 22:55

Verslaggever: -





Tags

veltman

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Ajax E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Ajax E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 35.736 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

afca angstvallig atletico blind blumenkraft bounida carlos depay elsimao ewige fouad gloukh godts henrique ibrahimovic japan jong jordi kiki koeman marokko maximilian mie monserrate sevic sportif summerville touarga zahouani zweden