[video] Veltman: 'Op basis van de tweede helft hadden we moeten winnen'
26 juli 2017 22:55
Verslaggever: -
Veltman: 'Op basis van de tweede helft hadden we moeten winnen' pic.twitter.com/nDotuzDHNv
— Ziggo Sport (@ZiggoSport) 26 juli 2017

Verslaggever: -
Veltman: 'Op basis van de tweede helft hadden we moeten winnen' pic.twitter.com/nDotuzDHNv
— Ziggo Sport (@ZiggoSport) 26 juli 2017
Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.
Meld je aan en ontvang elke week een vers Ajax E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 35.736 fans gingen je al voor.
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.
accepteert afca angstvallig atletico blind bounida brobbey carlos depay elsimao fouad gloukh henrique hoelang ibrahimovic jong jordi kiki koeman marokko maximilian michel mie monserrate ouazane sevic sportif touarga zahouani zweden