Transparent
Inloggen
Sluiten

Bosz: 'iedereen goed teruggekomen van interlands'

8 september 2016 13:58

Verslaggever: -

Peter Bosz gaf tijdens zijn persconferentie aan dat alle spelers goed zijn teruggekomen van de interlands. Kenny Tete en Kasper Dolberg keerden vanwege blessures vroegtijdig terug. Zij deden donderdag echter alweer volledig mee op de training en lijken fit en inzetbaar voor het duel van komende zondag.




Discussieer mee op de forums


Tags

bosz dolberg kasper kenny tete

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Ajax E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Ajax E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 35.736 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

afca angstvallig atletico blind blumenkraft bounida depay elsimao ewige fouad gloukh godts henrique ibrahimovic japan jong jordi kiki lido marokko maximilian michel mie monserrate ouazane sevic sportif summerville zahouani zweden