[video] Dolberg: 'Mooi moment voor mij, maar we hadden moeten winnen'
27 juli 2016 06:49
Verslaggever: -
Kasper Dolberg: Mooi moment voor mij, maar we hadden moeten winnen. https://t.co/GQcKXoW2o8
— FOX Sports (@FOXSportsnl) 26 juli 2016

Verslaggever: -
Kasper Dolberg: Mooi moment voor mij, maar we hadden moeten winnen. https://t.co/GQcKXoW2o8
— FOX Sports (@FOXSportsnl) 26 juli 2016
Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.
Meld je aan en ontvang elke week een vers Ajax E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 35.731 fans gingen je al voor.
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.
accepteert afca akpom atletico bounida branco brobbey carlos depay derk dijk dolberg elsimao frankrijk gloukh henrique ibrahimovic johanssen jong jordi kiki koeman littlebirds maximilian mie ouazane sevic summerville zahouani zweden