Klacht supportersvereniging over moeizaam verloop kaartverkoop
13 januari 2016 14:24
Verslaggever: -
De Supportersvereniging laat bij monde van Erol Erdogan tegenover Metro weten bij Ajax zijn beklag te doen over de gang van zaken rond het nieuwe ticketsysteem. "Hoe dat verloopt? Het loopt niet, zeg maar. We hebben het zelf geprobeerd om te kijken hoe het werkt, maar we kwamen er snel achter dat alles heel moeizaam verloopt. Het is een nieuw systeem en het lijkt erop dat Ajax geen stresstest heeft gedaan. Ze hebben niet gekeken of het allemaal wel werkt als veel mensen tegelijk inloggen."
"Ajax moet dit zo snel als het maar kan optimaliseren. Dit systeem waarbij fans een stoel kunnen uitkiezen, net zoals bijvoorbeeld in de bioscoop, wordt ook gebruikt door meerdere clubs in Italië en Duitsland. Het is op zich een mooi systeem als het werkt. In Italië en Duitsland werkt het prima, maar bij Ajax nog duidelijk niet.”
Meer: Metro
Ajax was de afgelopen dagen nauwelijks bereikbaar. Daarvoor heeft de club via Twitter inmiddels haar excuses aangeboden.
Allereerst onze excuses voor de afwezigheid. De problemen rond de verkoop zijn grotendeels verholpen en we helpen jullie zsm! #AJAFEY
— Ajax Fancare (@AjaxFancare) January 13, 2016
De actuele wachttijd telefonisch is ongeveer 15 min., wij zijn doordeweeks bereikbaar van 9.00 tot 20.00 uur via 0900-2322529 #AjaxFancare
— Ajax Fancare (@AjaxFancare) January 13, 2016