Transparent
Inloggen
Sluiten

Terugkeer naar Ajax was voor Van der Vaart geen reële optie: 'teruggaan naar oude club niet goed bevallen'

16 juni 2015 21:23

Verslaggever: -

Rafael van der Vaart werd dinsdag bij Real Betis gepresenteerd als nieuwe aanwinst. Voor Van der Vaart was een terugkeer naar Ajax geen reële optie. Hij liet dat weten in gesprek met de NOS. "Voor de tweede keer bij een club aan de slag gaan, is mij bij Hamburger SV niet goed bevallen. Bij Real Betis kreeg ik het beste gevoel."




Tags

vaart betis teruggaan hamburger nos rafael

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Ajax E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Ajax E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 35.706 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

akpom brobbey caio depay derk dolberg elsimao hardnekkig henrique ibrahimovic janse johanssen jong jordi kaplan kiki koeman kroatie littlebirds maximilian mie monaco sevic summerville sutalo tomiyasu weghorst wijndal zahouani zweden