Transparent
Inloggen
Sluiten

De Boer: 'alleen nog een spits als hij van het niveau Eto'o is'

22 augustus 2014 14:32 - Telegraaf.nl

Verslaggever: -

Frank de Boer liet tijdens de persconferentie weten dat Ajax seriues hoopte op de komst van Samuel Eto'o. "Je hoopt dat het rond komt, maar het duurde gewoon te lang." Ajax zal nu geen vervanger meer halen, als Kolbeinn Sigthorsson gewoon blijft. "Tenzij hij van het niveau Eto'o is", aldus De Boer.

Meer op Telegraaf.nl




Tags

boer eto kolbeinn samuel seriues sigthorsson

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Ajax E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Ajax E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 35.706 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

akpom brobbey caio deals depay derk dolberg elsimao hardnekkig henrique ibrahimovic janse johanssen jong jordi kaplan kiki koeman littlebirds maximilian mie monaco sevic stilte sutalo tomiyasu weghorst wijndal zahouani zinchenko