Transparent
Inloggen
Sluiten

Na afloop afscheid Vertonghen, Anita en Van der Wiel

26 maart 2013 19:48

Na afloop van Ajax - NEC neemt Ajax officieel afscheid van Jan Vertonghen, Vurnon Anita en Gregory van der Wiel. Reden genoeg om ook na afloop in het stadion te blijven, zodat deze drie ex-Ajacieden een mooi afscheid in een volle ArenA krijgen!




Tags

anita vertonghen wiel arena gregory vurnon

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Ajax E-zine

Meer dan 35.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

accepteert afca akpom atletico bounida branco brobbey depay derk dijk dolberg elsimao gloukh henrique hoelang ibrahimovic johanssen jong jordi kiki koeman lido lui maximilian mie monserrate sevic summerville zahouani zweden