Transparent
Inloggen
Sluiten

Jelle van Damme weer terug naar Ajax

26 juli 2002 23:31

Verslaggever: M

Jelle van Damme en Bram Verbist (GBA) hebben met Belgie geen rol van betekenis kunnen spelen op het Europees Kampioenschap voor spelers onder 19 jaar. In Noorwegen wisten de Belgen vrijdag ook de derde en laatste poulewedstrijd niet te winnen. Duitsland was dit keer met 2 - 1 te sterk. Hierdoor eindigden onze Zuiderburen met 1 punt op de vierde plaats in de poule. Dat betekent dat ze naast een WK-ticket grijpen (eerste 3 in de poule). Van Damme speelde vrijdag de hele wedstrijd. Verbist moest halverwege de eerste helft het veld verlaten.

Meer op




Tags

damme verbist belgie betekenis bram duitsland gba noorwegen poulewedstrijd zuiderburen

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Ajax E-zine

Meer dan 35.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

akpom brobbey caio deals depay derk dolberg elsimao hardnekkig henrique ibrahimovic janse johanssen jong jordi kaplan kiki koeman littlebirds maximilian mie monaco sevic stilte sutalo tomiyasu weghorst wijndal zahouani zinchenko