Transparent
Inloggen
Sluiten

Telegraaf: Ajax al in onderhandeling met Valencia over Van der Wiel

3 december 2011 06:18 - Telegraaf

Volgens De Telegraaf zijn de onderhandelingen tussen Valencia en Ajax over een transfer van Gregory van der Wiel inmiddels begonnen. Er zou nog wel een groot verschil zijn tussen vraag en aanbod, maar heeft Ajax Van der Wiel al toestemming gegeven in gesprek te gaan met Valencia.

Van der Wiel zou dermate enthousiast zijn dat andere clubs voor hem niet meer in de picture zijn en hij zal kiezen tussen Valencia en Ajax. De onderhandelingen gaan over een transfer in de zomer. Frank de Boer wil absoluut niet meewerken aan een transfer komende winter.

Meer op Telegraaf




Tags

valencia wiel telegraaf boer gregory picture

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Ajax E-zine

Meer dan 35.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

berghuis bounida carrizo ceballos depay derk dolberg driven elsimao gloukh godts ibrahimovic itakura janse japan johanssen jordi kiki konadu kroes linkedin littlebirds maximilian mokio nederland oscar rommel sevic steur transferroom