Transparent
Inloggen
Sluiten

KNVB geeft Verbeek alsnog gelijk over strafschop Ajax

26 oktober 2011 17:16 - AT5

De KNVB heeft Gertjan Verbeek alsnog in het gelijk gesteld over de strafschop die Ajax kreeg tegen AZ, zo meldt AT5. De coach vroeg opheldering over de uitleg van scheidsrechter Kuipers. Die stelde dat de tackle weliswaar buiten het strafschopgebied was ingezet, maar dat er nog tot in het strafschopgebied contact was. Verbeek wilde vervolgens duidelijkheid over de spelregels. Scheidsrechtersbaas Dick van Egmond belde hem inmiddels terug en gaf aan dat de lezing van Kuipers alleen geldt bij vasthouden. Tot tevredenheid van Verbeek werd gesteld dat de strafschop onterecht was.

Meer op AT5




Tags

verbeek knvb kuipers egmond gertjan lezing opheldering scheidsrechtersbaas spelregels

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Ajax E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Ajax E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 35.222 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

bertjek birdman county elsimao engeland gelder godts graz heerkens heitinga jack jaros jong knvb krasnodar kroes littlebirds liverpool mislintat moro pasveer praag raul rusland sancties sevic spelbos spertsyan til valladolid