Transparent
Inloggen
Sluiten

Sigthórsson maanden uitgeschakeld

5 oktober 2011 11:10 - Ajax.nl

Verslaggever: P.

Ajax meldt dat Kolbeinn Sigthórsson tot en met de winterstop is uitgeschakeld. Bij onderzoek van de geblesseerde rechterenkel werd bij de spits een 'vermoeidheidsbreuk' geconstateerd.

Meer op Ajax.nl




Tags

sigthorsson kolbeinn rechterenkel vermoeidheidsbreuk

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Ajax E-zine

Meer dan 35.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

accepteert afca akpom atletico bounida branco brobbey caio carlos depay derk dijk dolberg elsimao frankrijk henrique ibrahimovic janse jong jordi kiki koeman littlebirds maximilian mie sevic summerville wijndal zahouani zweden