Gregory van der Wiel mist duel tegen Heracles door blessure
2 april 2011 13:47
Ajax speelt morgen zonder Gregory van der Wiel, zo meldt Ajax zojuist. Hij raakte zaterdag geblesseerd aan zijn bovenbeen. De ernst van de blessure is ons nog onbekend.

Ajax speelt morgen zonder Gregory van der Wiel, zo meldt Ajax zojuist. Hij raakte zaterdag geblesseerd aan zijn bovenbeen. De ernst van de blessure is ons nog onbekend.
Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.
Meld je aan en ontvang elke week een vers Ajax E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 35.736 fans gingen je al voor.
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.
afca angstvallig atletico blind blumenkraft bounida depay elsimao ewige fouad gloukh godts henrique ibrahimovic japan jong jordi kiki lido marokko maximilian michel mie monserrate ouazane sevic sportif summerville zahouani zweden