Transparent
Inloggen
Sluiten

De Boer: Feyenoord liever in december al tegengekomen

18 januari 2011 15:25

"Als ik moet kiezen had ik liever voor de winterstop gespeeld,"zo liet Frank de Boer weten op de persconferentie. "We verkeerden toen in goede vorm en hadden een paar goede resultaten neergezet. Nu heeft Feyenoord zich rustig kunnen voorbereiden, al geldt dat natuurlijk ook voor ons. Wij hebben de afgelopen maand ook stappen gemaakt. Daarom ben ik blij dat de tweede seizoenshelft begint."




Tags

boer feyenoord verkeerden

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Ajax E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Ajax E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 35.671 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

berghuis carrizo ceballos derk dolberg elsimao feyenoord gloukh henderson identiteit johanssen jordi keller kiki konadu kroes kutland littlebirds meulemans michel mokio nederland oranje oscar puke sevic sjakie steur transferroom zijaanzij