Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax wil afscheid voor Jol

9 december 2010 09:42

Ajax is op zoek naar een manier om Martin Jol een passend afscheid te geven, zo meldt het Algemeen Dagblad. "Martin verdient een afscheid. Hij heeft het gewoon goed gedaan." Vanwege het snelle vertrek heeft Jol zelfs nog geen afscheid kunnen nemen van de selectie.




Tags

jol

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Ajax E-zine

Meer dan 35.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

akpom betis brobbey caio ceballos deals derk dolberg elsimao ferencvaros hardnekkig henrique ibrahimovic janse johanssen jordi kaplan kiki littlebirds maximilian midtjylland mie monaco sevic stilte sutalo tomiyasu weghorst wijndal zinchenko