Transparent
Inloggen
Sluiten

Van Basten op trainerscursus KNVB

30 december 2001 21:01

Verslaggever: M

Marco van Basten is vastberaden om het trainersvak in te gaan. De oud-Ajacied heeft besloten om in september 2002 deel te nemen aan de verkorte cursus coach betaald voetbal, die open staat voor elke speler die meer dan 40 interlands achter zijn naam heeft staan. Van Basten kwam in het totaal 58 keer uit voor Oranje. Bij goed gevolg van de cursus mag Van Basten aan de slag gaan als hoofdtrainer in het betaald voetbal. Zijn vrienden Ruud Gullit, Frank Rijkaard en Ronald Koeman gingen hem o.a. al voor.

Meer op




Tags

basten cursus knvb trainerscursus gullit koeman oranje rijkaard trainersvak vastberaden verkorte

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Ajax E-zine

Meer dan 35.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

berghuis bounida carrizo ceballos depay derk dolberg driven elsimao gloukh godts ibrahimovic itakura janse japan johanssen jordi kiki konadu kroes linkedin littlebirds maximilian mokio nederland oscar rommel sevic steur transferroom