Transparent
Inloggen
Sluiten

Nederland wint met 1-0 van Japan

19 juni 2010 15:32

Het Nederlands elftal heeft ook haar tweede duel op het WK winnend weten af te sluiten. De ploeg won, weliswaar opnieuw zeer moeizaam, met 1-0 van Japan. Wesley Sneijder tekende tien minuten na rust voor de enige treffer. Maarten Stekelenburg en Gregory van der Wiel speelden de gehele wedstrijd. Demy de Zeeuw kwam niet in actie.

Meer: Oranje Netwerk




Tags

japan nederland demy gregory oranje stekelenburg wiel

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Ajax E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Ajax E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 35.730 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

accepteert afca akpom atletico bounida branco brobbey caio carlos depay derk dijk dolberg elsimao frankrijk henrique ibrahimovic janse jong jordi kiki koeman littlebirds maximilian mie sevic summerville wijndal zahouani zweden