Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax kwalificeert zich na zege

2 december 2009 22:59

Ajax heeft zich gekwalificeerd voor de volgende ronde van de Europa League. Een 1-2 zege bij FC Timisoara was daarvoor meer dan voldoende. Doelpunten kwamen op naam van Suarez en Pantelic. De Roemenen eindigden het duel met 9 man door twee rode kaarten.




Tags

kwalificeert gekwalificeerd pantelic roemenen suarez timisoara

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Ajax E-zine

Meer dan 35.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

akpom betis brobbey caio ceballos deals derk dolberg elsimao ferencvaros hardnekkig henrique ibrahimovic janse johanssen jordi kaplan kiki littlebirds maximilian midtjylland mie monaco sevic stilte sutalo tomiyasu weghorst wijndal zinchenko