Transparent
Inloggen
Sluiten

Van der Wiel grieperig maar er waarschijnlijk wel bij

25 februari 2009 17:03

Gregory van der Wiel trainde woensdag niet mee. "Hij is grieperig", aldus Van Basten. "Maar ik verwacht dat hij morgen mee kan doen."




Tags

grieperig wiel basten gregory

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Ajax E-zine

Meer dan 35.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

afca angstvallig atletico berghuis blind blumenkraft bounida depay dolberg doorselecteert elsimao ewige fouad gloukh godts ibrahimovic jong jordi kiki lido liefde marokko maximilian michel mie monserrate ouazane sevic summerville zahouani