Van der Wiel grieperig maar er waarschijnlijk wel bij
25 februari 2009 17:03
Gregory van der Wiel trainde woensdag niet mee. "Hij is grieperig", aldus Van Basten. "Maar ik verwacht dat hij morgen mee kan doen."

Gregory van der Wiel trainde woensdag niet mee. "Hij is grieperig", aldus Van Basten. "Maar ik verwacht dat hij morgen mee kan doen."
Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.
Meer dan 35.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.
afca angstvallig atletico berghuis blind blumenkraft bounida depay dolberg doorselecteert elsimao ewige fouad gloukh godts ibrahimovic jong jordi kiki lido liefde marokko maximilian michel mie monserrate ouazane sevic summerville zahouani