Transparent
Inloggen
Sluiten

Eis tegen Oleguer: 2 jaar gevangenisstraf

26 september 2008 13:23 - Marca

Verslaggever: P.

Marca bericht dat het Spaanse openbaar ministerie een strafeis van twee jaar gevangenisstraf heeft geeist in een zaak tegen verdediger Oleguer. De Catalaan raakte in 2003 betrokken bij ongeregeldheden waarbij een politieagent gewond is geraakt. Oleguer zou een steen naar hem hebben gegooid.

Meer op Marca




Tags

oleguer catalaan gewond marca openbaar politieagent steen strafeis

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Ajax E-zine

Meer dan 35.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

akpom brobbey caio deals depay derk dolberg elsimao hardnekkig henrique ibrahimovic janse johanssen jong jordi kaplan kiki koeman littlebirds maximilian mie monaco sevic stilte sutalo tomiyasu weghorst wijndal zahouani zinchenko