Transparent
Inloggen
Sluiten

'Verhuizing binnen twee of drie jaar naar De Toekomst'

8 december 2007 09:24

Verslaggever: RvN

De Telegraaf meldt dat Ajax om de sfeer binnen de club en de binding met de achterban te versterken binnen twee of drie jaar wil verhuizen naar De Toekomst. Het is de bedoeling dat daar de meeste trainingen gaan plaatsvinden.

Meer op




Tags

verhuizing binding telegraaf verhuizen

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Ajax E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Ajax E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 35.689 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

ake berghuis betis birdman ceballos conference deals depay derk dolberg edvardsen elsimao ferencvaros gloukh hardnekkig ibrahimovic japan johanssen jordi kiki maximilian midtjylland mie oscar sevic stilte sutalo tomiyasu weghorst zinchenko