Transparent
Inloggen
Sluiten

Forrester: over Ajax en Social Media

15 november 2007 21:23 - Molblog

Verslaggever: RvN

Dennis van Lingen, president Marketing & Strategy bij onderzoeksbureau Forrester opende donderdagochtend het groots opgezette Forrester's Consumer Marketing Forum in Barcelona over Social Media met een case van Ajax.

Volgens hem gaat Ajax volledig voorbij aan de wensen van zijn consumenten; de voetbalfans. De fans zitten daarom niet op Ajax.nl, maar hier op de Ajax.netwerk.to, de community van de fans zelf. Ajax heeft volgens hem nog niet echt door dat de club geen eigenaar meer is van het merk, maar dat de fans dat zelf zijn, de community.

Molblog heeft een uitgebreid artikel over het verhaal van Van Lingen.

Meer op Molblog




Tags

forrester community lingen marketing barcelona consumer eigenaar molblog onderzoeksbureau opgezette strategy voetbalfans

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Ajax E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Ajax E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 35.171 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

akpom berghuis blind body boomen brobbey elsimao farioli fitheid godts hato janse jim jong kaplan kiki konadu kroepoek kroes lido pasveer praatjes ramaj rugani sevic spelbos tadic vos weghorst wijndal