Transparent
Inloggen
Sluiten

ABN Amro onderzocht waarde sponsoring Ajax

20 februari 2007 20:06 - Molblog

Verslaggever: RvN

Tijdens een bijeenkomst van de Sports & Leisuremarketing groepering van het NIMA liet een marktonderzoeker van de ABN Amro Bank weten dat er pas sinds kort onderzoek wordt gedaan naar de waarde van sportsponsoring, waaronder ook die bij Ajax. Dat staat te lezen op het Marketingblog Molblog.

Douwes van ABN Amro: 'We doen al heel lang Ajax, maar past het wel bij ons? Levert het wel genoeg op? Doet het iets voor het merk? Daar was niets over bekend.'

Wat er precies uitkwam werd niet vermeld. Wel blijkt uit de volgende uitlatingen dat de bank wel door wil gaan en dus positieve resultaten zag. 'Nu blijkt tot mijn verrassing een van onze belangrijkste doelgroepen, de young professionals, voetbal als een van hun belangrijkste interessegebieden te hebben. Maar de inzichten die we nu krijgen leidt wel tot de wens om bij vernieuwing van contracten de zaak te reviseren.'

Meer op Molblog




Tags

abn amro sponsoring bijeenkomst doelgroepen douwes groepering interessegebieden inzichten leisuremarketing marketingblog marktonderzoeker molblog nima reviseren sportsponsoring uitkwam

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Win met Ajax



Ajax E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Ajax E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 35.238 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

ambieert belofte betrouwbaarheid branderhorst bravo contractvoorstel desgewenst eenjarig elsimao farioli gorter kappen kiki kroes leeftijdscategorie lucht meewerkt muziek pasveer ramaj remko reservedoelman rulli setford sevic shogun ton tsja verrips wereldtopper