Babel maakt rentree
3 december 2006 16:18
Ryan Babel maakte vandaag zijn rentree in het eerste van Ajax. De spits was enkele weken uit de roulatie vanwege een blessure.

Ryan Babel maakte vandaag zijn rentree in het eerste van Ajax. De spits was enkele weken uit de roulatie vanwege een blessure.
Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.
Meer dan 35.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.
akpom brobbey caio deals depay derk dolberg elsimao hardnekkig henrique ibrahimovic janse jong jordi kaplan kiki koeman littlebirds maximilian midtjylland mie monaco sevic stilte sutalo tomiyasu weghorst wijndal zahouani zinchenko