Transparent
Inloggen
Sluiten

Van Os: 'transfers verwacht in winterstop'

12 december 2000 20:02 - Telegraafnet

Verslaggever: RvN

Bestuurslid Arie Van Os verwacht dat Ajax in de winsterstop zeker een of twee spelers zal aantrekken, zo meldt Telegraafnet. Met name voor de verdediging en eventueel voor het middenveld wordt druk gescout voor versterkingen. Een gedeelte van het bedrag dat Ajax ontving voor Jesper Gronkjaer zal mogen worden geherinvesteerd, aldus Van Os.

Meer op Telegraafnet




Tags

bestuurslid geherinvesteerd gescout gronkjaer jesper telegraafnet winsterstop

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Ajax E-zine

Meer dan 35.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

afca angstvallig atletico berghuis blind blumenkraft bounida depay dolberg elsimao ewige fouad gloukh godts ibrahimovic jong jordi kiki lido liefde marokko maximilian michel mie monserrate ofzo ouazane sevic summerville zahouani