Transparent
Inloggen
Sluiten

Van Gaal trots op waardering van Ajax fans

10 april 2006 17:40

Verslaggever: P.

Louis van Gaal liet na afloop van Ajax-AZ weten erg blij te zijn met de manier waarop hij door de Ajax fans werd ontvangen in Amsterdam Arena. Hij werd door de fans toegezongen en op vak 410 was er een erespandoek voor hem gemaakt. 'Dat vond ik een mooi teken van waardering' aldus Van Gaal.

Meer op




Tags

gaal arena erespandoek

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Ajax E-zine

Meer dan 35.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

berghuis carrizo ceballos derk dolberg elsimao feyenoord gloukh henderson identiteit johanssen jordi kiki konadu kroes kutland littlebirds meulemans michel mokio nederland oranje oscar puke sevic sjakie steur transferroom tweebenig zijaanzij